Friday, 28 December 2012

Tips menghadapi perompakahahkah

Assalammualaikum

Ya, sudah 2 bulan gua tak memberi nafkah ke lu orang.
2 bulan beb tak update blog .
2bulan woi. 2bulan.
2 bulan beb tak datang yedyed. Dah mengandung ke hape gua ni? (tiba2)

Ok.
Lu orang toksah tanya ke mana gua mengilang.
Ceritanya macamni, (nakjugak bagitahu kenapa gua hilang, kah3)
Gua sebenarnya telah disembunyikan hantu tetet.
2bulan. Lemas. Hanyut. Berlengaih.

Hmm ok...
apasal semua benda gua tulis bajet lawak semua tak lawak ni. kahkahkah (sekali lagi tak lawak.)


Ah mampuih la tak lawak pun.
Kita teruskan dengan tajuk entry gua.
Tips menghadapi perompak:-

1. Bodohkan beliau
Ungkapkan kata2 yang mampu memperbodohkan perompak,
beliau akan rasa down untuk merompak,
lantas menangis mendapatkan bonda masing2 di penjuru katil rumah.

contoh bodohkan perompak

2. Harrrrr~
Apakah itu harrrr? harr tu sebenarnya bunyi nafas lu orang.
Untuk memastikan teknik ini mujarab,
sekali kan harrrr lu orang bersama diet seperti petai cicah sambal cicak mati seminggu.

teknik "harrrr~"


3. Bela binatang peliharaan (yang wajar)
Lu orang boleh cuba bela haiwan peliharaan.
Maksudnya, binatang yang mampu melindung lu orang.
Jangan bela ikan guppy pulak. Memang tak boleh nak menolong.
Gua teka paling cerdik, lu boleh bela Pokemon.

Contoh binatang pelindung



4. Simpan duit di tempat selamat
Jangan simpan duit di tempat terang2an
seperti di atas dahi atau di pergelangan tangan,
simpan lah duit anda di dalam BRAzil.

contoh menyimpan duit di dalam bank BRAzil secara salah


5. Simpan kuku panjang
Teknik ini bukan saja dapat mecakar perompak,
malah lu orang boleh siat kulit beliau dan cepat2 hantar ke makmal forensik.



Baiklah sekian sahaja update minggu ini (bajet update tiap minggu)
Mari mencegah perompak.
1 Suara, 1 Semangat, 1 Tekad! *lagu PLKN berkumandang*


Shawn Razaleigh

122 comments:

  1. agak2 aku boleh dapat 1st ke kali ni?

    ReplyDelete
  2. okey..aku dah baca..nak pegi brazil, simpan duit..bye..

    ReplyDelete
  3. encik H

    silakan, nak tuju lagu pun boleh. kahkah

    ReplyDelete
  4. hahaha..okey2, aku tunggu entry ko utk bulan april nanti..

    ReplyDelete
  5. Ahaha, mana nak cari si Pikachu itu dijual yaa? hurm?

    ReplyDelete
  6. xyz

    ada kedai haiwan erotik. maksud gua ekzostik. eksotik

    ReplyDelete
  7. kalau hati yg dirampok ada tips tak? ;p

    ok nak pi bukak bank brazil sat :3

    ReplyDelete
  8. zyra roxx

    hati dirampok boleh call dr asmara. dr fazley, xpun dr rozmey

    ReplyDelete
  9. Pelihara kucing yg bercita2 nk jadi anjing ok x paem??

    ReplyDelete
  10. Hang budget tahu laaa..kita kene couple ok

    ReplyDelete
  11. Xbaik mencarut..nnt dr2 nampak hang kene pggl kng..peace yaw..
    -admin-

    ReplyDelete
  12. hahaha. dah buat perangai admin dia,

    ReplyDelete
  13. uuuUUuuuu...byk3 point,bank brazil jek yang jadi perhatian kebanyakan org..

    wakakakaka

    ReplyDelete
  14. cik ummi

    biasalah brazil kan handal main bola sepak. eh? :p

    ReplyDelete
  15. ah..ckup cilakak la BRAzil lu shawn....shawan aq mmbace nyer..hahaha..ok thumbs up..tggu 3bulan lak utk bce entry lu lg..

    ReplyDelete
  16. asrafovic

    hoi. igt gua pesen malas update ke? kakahkahkahakhakha :p

    gelak shawan

    ReplyDelete
  17. Wira wirawati harapan bangsa *sambung lagu

    ReplyDelete
  18. Yuyu Ali malas nak sign in26 December 2012 at 19:28

    Woi gua komen woi. komen pulak via mobile. typo lu gua banyak dapat detect. woi gua komen woi. kbai?

    ReplyDelete
  19. knpe mesti kna selit duit celah tu..har har har.. kalu lelaki kompom longgar haha.. cicir semua duit

    ReplyDelete
  20. mawardi

    haha. gua tuju kan ke perempuan. lu jgn nak cuba-cuba

    ReplyDelete
  21. yuyu ali

    pesen pemalas. mana ada typo

    ReplyDelete
  22. nyamuk terbang.

    nyanyi kuat lagi. x nmpk smgt pun :3

    ReplyDelete
  23. diam diam aku menghela kentut tetiba BRAzil ? kahkah . ngekk kau shonggg .

    ReplyDelete
  24. bela binatang tp binatang tggl rmh.. so psni kne bwkla natang tu kn,haha

    ReplyDelete
  25. cekbolat

    jgn amalkan. kang pengsan org duk ciom duit

    ReplyDelete
  26. arfahani

    bawak2. ikat leher guna tali

    ReplyDelete
  27. gua tak tahu nak ikut ke tak tips lu ni. hurmmm

    ReplyDelete
  28. tak best pun.
    tapi aku suka pendahuluan je, isi tak best. kahkahkah

    ReplyDelete
  29. Perrgh semart siot BRAzil wa tu.. Besaq tabungAN wa nanti.. Meh le rompak meh le. Hakhakhakhak.. Cer ckp dgn perompak 'u cakar i, i cakaq u back'

    ReplyDelete
  30. syazana

    hoi, ikot! ini paksaan. kalau x, gua ragut. kahkah

    ReplyDelete
  31. saddila komen blog gua. nak tekencing gua

    ReplyDelete
  32. baby comel.

    hahha. cuma tak boleh simpan duit syiling, berat

    ReplyDelete
  33. wa suka simpan duit kat BRAzil..haha..




    Zul De Alexis

    ReplyDelete
  34. toodia..wa simpan duit dalam BRAbus je (tiba2) <-- sanggup wa copy paste

    ReplyDelete
  35. shawn, aku nak jadi perompak no.4 bleh tak? apakah hukumnya?

    ReplyDelete
  36. Wa teka dua bulan lu di culek hantu tetek <------ mentabah aku nak tulis ni shong.. ha ha ha berganda-ganda kesengalan ko kan ha ha ha... menggong tul penulisan ko tuh.. ha ha ha dan aku teka aku nak sorok duit kat tempat paling susah org nak colek mcm si pamelo tu eh ha ha ha....

    agagaaag ^_^

    ReplyDelete
  37. Nak bela Shawn,ikat tali kt janggut bwk jln-jln...haha~

    ReplyDelete
  38. aku dah boleh mula berkira2 untuk membeli bra ni..hahahaha

    ReplyDelete
  39. kalau gua lelaki macam mana nak simpan kat BRAzil? gua konpius? HAHA

    ReplyDelete
  40. haha bru 2 bln..kite dh smpai 5 bln woo..smpai follower sume cabot hahah.. tips tu ngahahahaaha rsa nk trcbot gigi gelak..

    ReplyDelete
  41. wowo brazil.. too hot... kah3..... luncassss sanat

    ReplyDelete
  42. tresaurus, i choose u!! ehh?? bab brazil tu takleh bla..=="

    ReplyDelete
  43. wah perompak pasti bakal sedia nak menghadapi semua senjata ditas

    ReplyDelete
  44. yg no 4 tu kalo lelaki nak simpan kat mana?

    ReplyDelete
  45. lelaki simpan ahh lam spentot..dah kome takde brazil kan...

    ReplyDelete
  46. kenapa mesti kena culik dgn hantu tetet?? xde hantu lain ke?? pfftt..

    simpan duit dalam BRAzil mmg berhasil ke?? ko pernah terai eh.. hah kantoi, ko penah pakai..miahahaha...


    semua tips ni mmg aku xboleh nk praktikkan.. LOL

    ReplyDelete
  47. miz tina

    apa pulak tak berhasil. tgk gua hilang 2bulan. kira berhasil lah skil brajil tu

    ReplyDelete
  48. cimot

    dlm spendiaq susah nak kluaq pulak -_-

    ReplyDelete
  49. korn

    kehkehkeh. hang terai lah jugak

    ReplyDelete
  50. farhana

    pergh dah 5 bulan? cukup 9bulan, dapat anak 1

    ReplyDelete
  51. fadhli

    beli lah satu. murah ja kat pasar. eh

    ReplyDelete
  52. anon,

    komen paling jilakak stakat ni

    ReplyDelete
  53. alepridz

    hang igt aku UAI ka nak jawab? kahkah, haram!

    ReplyDelete
  54. zul

    lu pakai bra ka? bak tgk yg kaler pink. kahkah

    ReplyDelete
  55. tak bleh blahhhhh tak bleh blahhh

    ReplyDelete
  56. esah

    kehkeh, cara ni dijamin selamat

    ReplyDelete
  57. hahahahaha
    amat bagus diamalkan
    hahahah

    ReplyDelete
  58. rasa macam ragu ragu bila simpan duit dalam BRAzil . hehe

    ReplyDelete
  59. rasa macam ragu ragu bila simpan duit dalam BRAzil . hehe

    ReplyDelete
  60. budak vanilla

    lelaki tukang merompak ja. hahha

    ReplyDelete
  61. cik mun,

    ragu2 xpe, jgn garu2.kahkha3

    ReplyDelete
  62. haha dalam brazil tu cara orang lame simpan duit. konpem duit bau wangi. kehkeh

    ReplyDelete
  63. fazie

    wangi smpai pengsan ke cemana

    ReplyDelete
  64. hrap flw blk :) http://mimque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. tips yg agk berguna wlaupun klakar. hahaha~

    ReplyDelete
  66. blog pemalaih, tweet rajin pulak. emo

    ReplyDelete
  67. shawn~~

    erk..mana gua nak cari pokemon??lu ada stok 2-3 pikachu ke??

    hahaha

    ReplyDelete
  68. Oi. . . Besor Nauzubillah. . . ! !

    ReplyDelete
  69. hahahahaaa... nak brazil pon ada juga noh... itu rompakan bernafsu namanya =.="

    ReplyDelete
  70. berguna ke tips lu ni. kahkah. :3

    ReplyDelete
  71. hahahahahaahaha !

    awat sengal ngat haihh

    ReplyDelete
  72. cuma yang tips untu BRAzil tu aku xmampu amalkan...
    hahahaha

    ReplyDelete
  73. penangan 2bln tak update gini lah jdnye hahahaha

    ReplyDelete
  74. gilow,, hahaha,,, pape pun aku akan keep updated dengan blog ni la,, haha

    ReplyDelete
  75. aku nak komen lagi boleh...ngeeeee

    ReplyDelete
  76. ahahahaha... aku nk tergelak yg ke 4 tuh.. dan aku tgah pikir...hurm.. time ko tgah edit gmbr tuh apa yg ko pikir??bhahahahaha

    yah2.. mari mencegah perompak... awrrr

    ReplyDelete
  77. tips lain:
    menyamar serta merta jadi lalang atau bertukar jadik kereta (perompak akan kagum dan menyangkakan korang ni transformers)

    antara lukisan2 tu mcm aku kenal je.untunglaaa kan~

    ReplyDelete
  78. tips pertama takut dibunuh sje..hihihi

    ReplyDelete
  79. yang tips lain2 tu ok lagi yang pertama tu takut belum sempat nak bodohkan perompak tu, perompak tu dah tikam T_T..

    ReplyDelete
  80. tips yg ku rasa nak guling je~ohsemm2..hahaha

    ReplyDelete
  81. boleh pakai ke tips ni.. hahaha.. ke ni memang tips sengal..

    ReplyDelete
  82. hahahaha yg bagi bau mulut tu xleh blaaahh..ahaks

    ReplyDelete
  83. kene sorok ngn hantu tetet....awrrrr...disamping menuntut ilmu menjatuhkan perompak. keh, wa dah baca. bye. tunggu entri bulan depan pulak.

    ReplyDelete
  84. hahaha
    tak sabar tunggu next entry

    ReplyDelete
  85. hahah. harrr tu kalau mulut busuk berkesan la. kalau gitu takyah gosok gigi setahun ! hhahaha

    ReplyDelete
  86. entry yang maha senggama minda. kahkah

    ReplyDelete
  87. mne jual pikachu tu? ingt nk beli sekor la hahaha

    ReplyDelete
  88. ok... gagap jugak perompak no 4 tu. hahaha

    ReplyDelete
  89. buy valium valium pill chart - valium online consultation

    ReplyDelete
  90. http://technologiesuae.com/#pill buy xanax online from india - cheap xanax without prescriptions

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g