Wednesday, 17 October 2012

Seekor ular yang manja, manjanya seperti Ella Ratu Rock. kah3


Assalammualaikum

"Nasi lemak ayam satu, ais kosong satu, teh tarik satu"
"wokeh"

Setelah penat melakukan akitviti memanjat bukit broga,
itu pagi gua bersarapan di sebuah kedai mamak area Semenyih dengan kawan2 gua.

Sementara menunggu pesanan sampai,
kawan gua, Izal namanya, pergi ke toilet,
gua dan seorang lagi kawan gua, ashraf follow,
yelah,
nak makan basuhlah tangan, pilih gerai yg bersih, 
badan cergas otak pun cerdas, buat apa pun pantas~
Lagu iklan basuh tangan tahun 90an tiba-tiba bermain di otak gua.

Baiklah,
Sedang leka gua membasuh tangan yang ada 7 steps semuanya,
Izal memanggil gua dan ashraf, 
cemas gayanya.
Izal tolak kitaorang ke sebuah tandas,
ada ular oih!


Gua tengok ular tu.
Perghh. Seram. Panjang.
Gua jadi pucat. Cepat cepat gua beredar cuak.
Gua duduk kembali ke meja gua amik pesanan tadi.
gua termenung panjang.

Makanan yang gua pesan sampai.
Gua makan slow2.
tak habis.

Izal tanya gua,
Apsal tak habes?

JILAKE apa, 
panjang betul tahi dalam toilet tadi.
hilang selera gua.

Dan sampai sekarang gua tertanya2 tahi siapa dalam toilet tu,
panjang dia serupa ular beb.
fak!

berak tanpa kemut akan hasilkan ular

ps: banyak pulak entry gua pasal toilet:
     - tandas asrama


shawn razaleigh

126 comments:

  1. siot lah shong
    aku tengah makan kot.haha



    berk

    ReplyDelete
  2. Haha! Patut la cemas membe tu laen macam. Ular melingkau lingkau rupanya. Err siap ada aroma lagi gambo taik tu. Yuckk! Geli plak aku tengok.

    Hahaha!

    ReplyDelete
  3. ahhhh..aku tak kira..aku nak kira jugak!! 1st!! grrrrr..

    muhun snap gambar ular buat kenang-kenangan..

    ReplyDelete
  4. liyaa

    patuut hang naik selera, bukan geli.kui3

    ReplyDelete
  5. Enci H

    nanti gua send kat 3310 lu.hehe

    ReplyDelete
  6. jilaka!!lebih menjimbaikan..kah kah kah

    rugi lu tak ukur kalau tak bulih masuk rekod genius

    ReplyDelete
  7. wa teringin sgt nk hasilkan tahi berlingkar mcm tu..10 thn dh brlatih..asyik2 tahi ketol2 yang wa dpt..isk3

    ReplyDelete
  8. mk

    gua tak bawak stepler nak ukur. stepler? kah3

    ReplyDelete
  9. tugau

    jagaan napas tu yg paling penting

    ReplyDelete
  10. hahahahahahahaha....ok aku nak gelak jer hahahahahahaha....

    ReplyDelete
  11. errk, apakah semua ni??? hahaha, sian Ella jadi mangsa

    ReplyDelete
  12. baby cumil

    erk

    hahahaha. sapa suruh ella manja :p

    ReplyDelete
  13. kalo keropok lekor yg panjang sedap laa jugak..

    tp "ular" yg euwwwwwwwww

    ReplyDelete
  14. shawn~~

    hahahaha..gua agak dah..mesti hal-hal kenajisan punya angkara ni..

    hebat owner najis tu =.='

    ReplyDelete
  15. cimot

    hoi jgn samakan kopok lekor plisss. awrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  16. marcella

    kannn? teknik apatah dia pakai

    ReplyDelete
  17. hai ular. awrr so sweet la u ni. akakakaka=))

    ReplyDelete
  18. faten

    hahahahahaha. susah nak buat tu :p

    ReplyDelete
  19. naseb line tenet siput..jd tak kuar gambar apa2..hehehehe

    tapi terbaca ta** mcm bleh imagine plak...

    ReplyDelete
  20. nasib wa daah habis mkn time bace nie...=="

    ReplyDelete
  21. lea

    hahaha. ala lama tak singgah sini lea
    *padahal gua yg tak update.

    ReplyDelete
  22. zana

    esok time breakfast, baca lagi :p

    ReplyDelete
  23. erkkkk cantik lukisan taik tu =='

    ReplyDelete
  24. slake tol. kang aku tingat tem mkn,,adoi..potong aa

    ^_^

    ReplyDelete
  25. Cis, ingat ular betul.. Saspen siot! Eh shawn, kedai mamak mana tu ? Wa selalu gak makan kat kedai mamak kat pekan semenyih tu.. Feberet bapak mertua.. Kalau boleh ari2 pagi petang siang malam nak makan kat ctu.. Huhu..

    ReplyDelete
  26. jilake sungguh owner 'ular' tu.. ntah ape teknik berak la yg dia guna smpai xputus2 eh? errr -oo-

    ReplyDelete
  27. okay..kesengalan jelas disitu...tahi itu mula berkata2...haha

    ReplyDelete
  28. HAHAHAHA!
    ngeksss la,
    ngatkan ular betulll.
    haihhh lerrr.
    but seriously funny! XD

    ReplyDelete
  29. asyik post psl toilet je,, ce senonoh sket.. ha ha ha

    ReplyDelete
  30. Seyes !geli wey....muntah hijou!

    ReplyDelete
  31. bapak! terer giler owang yang buat tahi tu..hahaha

    ReplyDelete
  32. ngeng kau! aku tengah makan!!!!!! hahahaha.

    ReplyDelete
  33. pergh... da la pnjg itam plak tu... baik ko ngaku ko yg bt kn:P

    ReplyDelete
  34. yuck..baru sudah lunch nak terkeluar balik kot ni..

    ReplyDelete
  35. tu mest taik orang suke tahan berak...tu pasal panjang je biler kluar...hahaha

    Pesta Layang-Layang Di Australia

    ReplyDelete
  36. aku yg x makan ni pun hilang selera utk makan malam ni =.=

    ReplyDelete
  37. bukan main-main punya sihat berak dia

    ReplyDelete
  38. bhahahaha~ guwa baca entri ni pon wa dah geli.. mcm mana la kalo depan mata... mau x selera makan sebulan... nyum3~eh!!

    ReplyDelete
  39. woippp.. student medik memang perangai camni ek?? kahkahkah

    ReplyDelete
  40. hahahahaha.. ko patut amik cikit buat lauk tambahan..hakhakhakhakhak

    ReplyDelete
  41. sanada

    jadah bukan tahi aku ngoi. kalau aku punya cumil

    ReplyDelete
  42. sakir

    ang, kalau aku buh dalam balang biskut, ang ngap jugak

    ReplyDelete
  43. ika kohana

    kann? pandai beliau bela

    ReplyDelete
  44. kawaii

    kalau gua punya warna kuning. erkk

    ReplyDelete
  45. ct cheery

    kannn? banyak berlatih kot?

    ReplyDelete
  46. pari2

    dekat nak sama kaler sekut raya

    ReplyDelete
  47. yayah

    tahnya, jiwa ni asek nak buat entry toilet

    ReplyDelete
  48. misluvcoklat

    kalau ular betul dah panggil ambulans :p

    ReplyDelete
  49. fendy

    tahi ke sekolah kot? pandai sikit

    ReplyDelete
  50. faridah

    teknik senaman emut mungkin?

    ReplyDelete
  51. mieza

    aku pun tak tahu, 1st time p sana

    ReplyDelete
  52. awwwww. manja macam ella la ular tuuu. HAHA!-_-''

    ReplyDelete
  53. penah ada kwn post gmbat tahi berligkar pnjang cemtu, semiggu tak lalu mkn

    nightmare.

    ReplyDelete
  54. harom jadah la shawn hehhe

    ReplyDelete
  55. mcm nak mati aku gelak...mmg shit laaa ular tersebut..

    ReplyDelete
  56. eeee geli gila !!! weekk ! hahah! ular apa tu cokelat !!

    ReplyDelete
  57. haiyerkkkk!!!! ulaq melengkorrrr gitu2 ropenyaaa..naissssss~..

    ReplyDelete
  58. mati-mati ingat ular betul2 hahaha..

    ReplyDelete
  59. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  60. haram punya budak.. baru nak pelik cemana lah ular tu boleh sesat dalam toilet.. rupanya ular 'tahi' =,='

    ReplyDelete
  61. hmmmm bosaaaaaaaaaaaaan.

    kahkahkahkah :P

    ReplyDelete
  62. ezan idma

    tu belum gua cerita tekture dia yg padat lagi. :p

    ReplyDelete
  63. namee

    haha. ular coklat cadbury la :p

    ReplyDelete
  64. kuning

    hehe, ella memang manja orgnya mcm ulaq

    ReplyDelete
  65. bpak arghh !!
    hilang selera !!

    ReplyDelete
  66. aku pulak yg terpikir pikir . -.-

    ReplyDelete
  67. kalau kaler dia pucat.
    bukan ada penyakit ke shon?
    kahkahkah

    ReplyDelete
  68. apesal kaler dye macam pekat sangat shawn? kahkah makin berselera aku makan

    ReplyDelete
  69. oh , ada tahu spesis apa ular tu ?
    kahkah .

    ReplyDelete
  70. Erk..sib baik dah lama makan..kemain rare ular dia eh.. :p

    ReplyDelete
  71. aku pernah alami dan aku harap si pelakunya akan dapat balasan setimpal daripada Allah
    hehehe

    ReplyDelete
  72. bila tgok lama2 yg baju biru tu muka mcm presiden amerika yg dulu pun ada . hahaa

    ReplyDelete
  73. aku rasa cj7 yg punyer lahhh...

    ReplyDelete
  74. haha , mmg bengang kan kalau jmpe ular macam ni ! :P

    ReplyDelete
  75. daripada tahi itu, kita tahu yg tuan empunya tahi itu seorang yg pandai mengontrol pernafasan beliau. tidak syak lg.

    ReplyDelete
  76. gigih wa scroll semata2 nak komeng....bg wa ular tu penuh dgn seleksi yg terssendiri...

    ReplyDelete
  77. ular emas yer??? sabor jerr laa kan?? emas betui2x takpe laa gak...adoiii..

    http://ellismelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Perghh dah lama gua tak bertapak dalam blog ni . makin handsome blog kau bang . hahaha siut betul sape punya ular tu ? awat comel sangat . agak gak kalau jual dekat pusat jualan haiwan ada yang nak beli tak ? wakakaka sah juta harganya .

    ReplyDelete
  79. agak geli! tapi kelakar! hahaha.

    ReplyDelete
  80. pengotoq sungguh owner "ular" tu.pftt

    ReplyDelete
  81. ahaha, untung dpt tgk ular sebegitu. hahaha xD

    ReplyDelete
  82. antara ular ngan burung mamat tu mana satu libih panjang? erk!

    ReplyDelete
  83. wuishhh.. kau lukis pakai ape ek? paint ke?

    ReplyDelete
  84. kahkahkah,.. selamat aku baru habis makan. hahahhaha

    ReplyDelete
  85. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Jangan berusaha mencari kebahagiaan karena kamu tidak akan menemukannya. Kebahagiaan itu sudah ada di hatimu dan pikiranmu.

    ReplyDelete
  86. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Tidak ada yang namanya hari yang tidak penting dalam kehidupan manusia ini. Setiap saat berharga.

    ReplyDelete
  87. Haaaaaaaaaa!!!geli dgn ular!!
    Nice entry!singgah sat ye...:)

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g