Friday, 22 June 2012

Entry special: Cikgu suka main bola, hari2 cikgu main bola.

Assalammualaikum

Hah dah kenapa pandang2? Tak percaya lah tu gua update blog lagi.
Igt gua ni pemalas sgt ke nak update? Hahaha

Dah masuk quater final dah EURO2012.
Kang kalau gua tak buat entry fasal bola ada yang tuduh gua gay pulak. haaha



Ya, bola. Macam2 jenis bola ada dalam dunia. ada bola lisut, bola takraw
dan tidak ketinggalan bola-bola api,
yang sedulunya kecil telah menjadi besar,
Begitulah jua, cinta ku padamu.
Yang sedulunya kecill, tlah menjadi besar ♪ ♪
Maaf termenyanyi pulak. *aku tahu ada yg ikut menyanyi jugak. jgn nak buat2 innocent lah weh. awrr

Baiklah, sambung kenapa manusia tgk bola

1. Kenapa lelaki tengok bola?
kerana bolalah, ya bola. "bola"

p tgk bola dada.

bola didada. jadah?


2 Perpaduan

Alkisah, dulu gua pernah bosan2 tunggu train dekat wangsa maju,
gua nampak nigga dengan wristband Arsenal. Pasukan kegemaran gua.
Gua pun tegur beliau;

Gua: yaw wassap doggg
Nigga: yaww wassap cattttt
Gua: a fan of arsenal? *sambil tunjuk wristband beliau
Nigga: yeah, arsenal. howbout u brader matafaka watepak asbestos? *dia rapping
Gua: arsenal *sambil kenyit mata.
tiba2 dia peluk gua tanda saudara se-arsenal. atau mungkin tanda dia tergoda dengan kenyit mata gua tadi.
Hah apapun, itulah bola sepak. Perpaduan tanpa warna kulit. Hebat bukan? *kunun2 mesej anti-racism

shawn dan sean

3. Peluh

Ok, apa kaitan peluh dengan minat bola sepak? gua pun tak pasti.
Tapi gua penah dengar yang perempuan suka lelaki main bola dan berpeluh2.
Seksi katanya.
Gua pun tak berapa pasti lah. Kalau betul, lepas ni silalah guna kan sebaldi peluh utk ngorat gepreng lu orang. sediakan straw sekali. hahaha. awrrr!

peluh jantan itu sexayy awrrrrrr


4. Kenapa perempuan tengok bola?

Ok sekarang, kenapa perempuan tgk bola pulak.
Depa ni kenal cristiano ronaldo je besanya.


perempuan dan bule sipak


Ok, cukup! Sebenarnya, gua tgk bola, sebab nak tgk seni main bola tu sendiri.
Konon2 boleh praktikkan bila main fustal. Konon je lah,
skil yg gua betul2 mahir sekarang ni,
skil golkan ke gol sendiri. tu memang kemahiran gua. Dah jgn tanya lagi.

p/s: Sengaja gua selitkan nama jajam, tirah, umar. Depa ni blogger jugak
p/s2: Team2 euro gua dah keluar. Ok, jgn pandai2 nak tuduh gua sokong Belanda
x-box: blog ni usia dah setahun. sayang lu orang semua yg sapot blog ni. muah

shawn razaleigh
xoxo*gaya gedik

90 comments:

  1. gua xtgk bola..tp gua sokong spain..hahaha

    ReplyDelete
  2. kah kah kah...haram!
    gmbr first tu jom tengok bola...free boleh layan stim..eh!

    ReplyDelete
  3. hak3..aku xminat langsung ngan bola..ngan pemain bola sama ada nsem atau tidak pon aku xminat..:p

    ReplyDelete
  4. mizz tina

    lu sokong yg kuat je kan??? haha

    ReplyDelete
  5. zul

    tu bola dada bukan bola sepak

    ReplyDelete
  6. unimeow

    dah tu takkan lu minat bola dada mcm jenjantan jugak?? awrr

    ReplyDelete
  7. muehehehe! kim salam kat nigga blonde yawww, yo yo

    ReplyDelete
  8. woii..sagna paling hensem kot!
    awweerrrr(tak jadi)

    ReplyDelete
  9. setelah habis baca entry ko ni shawn.
    aku ada idea nak komen pasal xoxo tu je.
    phuihhhhhh!!
    harharhar

    ReplyDelete
  10. gua tak suka bola camne sekali pon...
    kroihh kroihhh kroiiiihhhh

    ReplyDelete
  11. Dik..akak xsuka bola..huhu..tgok org main bola pun xsuka...huhu

    ReplyDelete
  12. mmg tgk sbb hensem hensem.. hiks

    ReplyDelete
  13. Mk

    aweerrr tu natam apa syaitannnn?

    ReplyDelete
  14. chemayyy


    ahahaha. xoxo <3 tergoda ke hape

    ReplyDelete
  15. cik katak

    bola best oih. geram aih aku

    ReplyDelete
  16. cik kiwi

    next entry, gua up sorg2. sikit2 la :)

    ReplyDelete
  17. chekgu

    alaaaaa awat semua tak suka bola ni demmm

    ReplyDelete
  18. ckigu jaja


    haha. tgk cristiano letewwww yedak?

    ReplyDelete
  19. bola di dada...

    ps : mana bleh dapat eh ?

    ReplyDelete
  20. haah la kan pompuan kenak ronaldo je.ada tak peminat pompuan minat selain pemian bola?contohnya minat linesman?pengadil mahupun mamat2 yang dok main laser kat padang?

    ReplyDelete
  21. leya

    ada jual kat stesen2 ktm berdekatan

    ReplyDelete
  22. afzal

    ada jugak yg minat tungau kat tgh padang tu. hahaha

    ReplyDelete
  23. EH.. retis memang biasa di tag ni kan..

    MUAH sayang shong lebih..
    Nanti gua bagi sut pedobear yer

    ReplyDelete
  24. jajam

    haha. murah rezeki tahu kena tag kat blog gua.awrr

    ReplyDelete
  25. bukan kosong

    musin mengawan ke camana>?

    ReplyDelete
  26. tang mna nye sekksi kalu berpeluh ? busuk :P

    ReplyDelete
  27. @nia

    haha. entah. gua dengar je. :p

    ReplyDelete
  28. wa suka bola yg di baling2 ja, yg di sepak2 x layan. kehkeh.

    ReplyDelete
  29. Ibrahimovic tu tingginya 195cm.

    ** kah! kah!

    ReplyDelete
  30. gua skong team yg menang jer..wahaha

    ReplyDelete
  31. auni

    bola2 api lah kiranya ea? :p

    ReplyDelete
  32. bolg kurus

    ok, siap hapal tinggi. minat sgt dekat en ibra ye

    ReplyDelete
  33. nyamuk terbang.

    haha. kalau team yahudi menang cemana? :p

    ReplyDelete
  34. serius aku tgk bola sebab xabi alonso suruh

    serius jgk jajam tu nama ex bf aku masa form 2
    haha

    ReplyDelete
  35. gua dulu main bola kayu jek. :3 tapi skang sebab wa dpt jersey spain wa rase wa nak sokong spain lah. tukar kerjaya main bola sepak pulak :))

    ReplyDelete
  36. kalau orang tanya gua tengok bola sepak ke idak..gua cakap

    tak, jadah apa tengok bola, duk tenung gitu bola.. baik tengok bola sendiri..haha

    gua cakap gua tengok 'permainan' bola sepak..awrrr

    ReplyDelete
  37. hani

    kemain serius. jajam tu ex aku jugak. hahah

    ReplyDelete
  38. convers


    hahaha. gitu gua pun nak tgk bola. awrr

    ReplyDelete
  39. bola bola api,sesungguhnya kecilllll..menjadi besar...

    ReplyDelete
  40. hahahaha. tak tahu nak komen yang atas ke yang intro ke yang bawah. semua lawak! haahahah

    ReplyDelete
  41. onie

    ohh gua silap eh lirik? hahaha

    ReplyDelete
  42. ezza

    hahaha. hang komen ni pun ok dah :p

    ReplyDelete
  43. wah besarnya bola..!!!! big ball..!!! kalo buat bola snuker ni, adoii

    ReplyDelete
  44. wahh.. gua suka bola yang double D tu..kui3

    ReplyDelete
  45. dh lama gua tak tengok bola...

    tak sempat nak tengok aku dah tido.. penat laaa kije..

    ReplyDelete
  46. korn

    haha. bula tu je kau tgk kan???

    ReplyDelete
  47. mr lidi

    harus lah bagi seorang jantan :p

    ReplyDelete
  48. emilya

    gua sokong holland. ok sekian

    ReplyDelete
  49. cimot

    hensem kot. boleh tetido ke? haha

    ReplyDelete
  50. piko


    hhaha. dah ni bola apa pulak? awrrr

    ReplyDelete
  51. Kali ni saje lek lek taknak gelojoh komen (padahal...)

    Bola?aku kenai owen je pasal die kiut.

    ReplyDelete
  52. vavivu stim wa bace entry lu!

    ReplyDelete
  53. vavivu stim wa bace entry lu!

    ReplyDelete
  54. bola bola bola..
    kalau bolayan boleh tak?
    bola jugak...zzzzzzzz

    ReplyDelete
  55. huish mana nak cari bra bola tu eh? kah3.. sengal betul entry ang shawn oiii.. wa tak minat bola tapi kalau ajak tgk ok je. walaupun tak tahu menda org sorak wa sorak jugak.. keh3..

    ReplyDelete
  56. hahahaha. nigga yawwww~ hengsemm jugak tuh. tapi tetap sokong jerman. yeah!! :D

    ReplyDelete
  57. awrrrrr entry penuh brnpsu bola

    ReplyDelete
  58. haha cam bengom

    tp christiamo tu mmg ensem ;p

    ReplyDelete
  59. hambooii perempuan tu. hamboii bola dia. hambboii.

    ReplyDelete
  60. shawn..


    gua ni tak la peminat tegar.kalau kat umah tu yang namanya lelaki da set bola awal2, gua TERPAKSA layan jugak.. :)


    p/s:gua pun kenal christiano ronaldo je..hakhakhak

    ReplyDelete
  61. hppmmhh!!geram bc entry bola ni..hahaha

    ReplyDelete
  62. kawe sokong kelate jah...

    ReplyDelete
  63. tengs sebab naikkan nama ak kat sini yer boboyot....ak mmg suka laki berpoloh2 nie...eeeuuuuwwww....hahaha...

    #next entry please#

    ReplyDelete
  64. gua tak layan bola sgt.. ekekeke

    ReplyDelete
  65. hikhik..x..mane ad gua knal je messi,kaka..hahaha

    ReplyDelete
  66. cik mun

    wahaha. ye ke? dua ekor tu cumil mmg lah :p

    ReplyDelete
  67. e'in

    dah tu layan apa? layan suami ke hape? jeng3

    ReplyDelete
  68. tirah gugundut

    haha. sama2. suka puluh2, nanti gua kasik sbeledi

    ReplyDelete
  69. fluffy

    haha. hang dok geram paddia ni :p

    ReplyDelete
  70. marcella


    haha. cis cis cisss. igt ronaldo je awrrr

    ReplyDelete
  71. syazana zain

    emsem lagi aku. dia gay kot

    ReplyDelete
  72. el janna

    takkan ang lesbo. ehhh. haha

    ReplyDelete
  73. aischa

    hahaha. takpe, germany mcm boleh mng je tu

    ReplyDelete
  74. aida omar, ada jual. nak ke? kui3

    ReplyDelete
  75. chikova

    kalau bolayan tu sedap mcm tutikperutik ok jugak :p

    ReplyDelete
  76. rerehalim

    owen. hehe. dah abes gemilang dah weh. :p

    ReplyDelete
  77. aku pun suka tgok bola juga tapi kalo team malaysia lawan la..

    err tang mane seksinye lelaki peluh tu??

    ReplyDelete
  78. aku bukan tak nak tengok bola, aku takut kena serangan sakit jantung time lawan nak golkan gol kelantan, kbai

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g