Saturday, 5 May 2012

Abang Afro dan penyapu bersih 3.0

Assalammualaikum

dan selamat malam, bagi yang membaca malam. Yang membaca siang, selamat siang, yang membaca maghrib, amboi tak solat ke? ke cemana. hak3

Baiklah, hari ni segmen abang afro kembali. Bagi yang belum kenal abang afro boleh klik ini (produk punggung anti gesel), atau ini (produk paip hikmat).

Jadi, tuan puan, abang afro nak perkenalkan produk keBERSIHan ini hari.

TADAAAA~





penyapu bersih 3.0

HAAA yang jauh mai dekat, yang dekat mai rapat, yang dah rapat jangan main gesel2 pulak. ha ha ha.


Ya, penyapu 3.0.
Kenapa 3.0? hehe, 3.0 tu sebenarnya saiz batang penyapu ni, ala macam saiz ubat pensel tekan, ada yang 0.5 dan 0.7. Ha macam tulah. Tak paham sudah. *gua pun pening nak ekplain. awrr

contoh saiz 0.5

Ok, sekarang berhenti cakap fasal ubat pensel tekan. noarrom termerapu.awrrr

Tuan puan yang dikasihi, penyapu ni bukan sahaja mampu menyapu halaman rumah lu orang, malah mampu melakukan beberapa perkara luar biasa seperti:


1. Bersihkan bola2 snooker
Kalau masuk pusat snooker tu, lu bawak penyapu 3.0 ni. jadikan sebagai cue(kayu) snooker dan bersihkan semua bola dia atas table snooker tu. konsep bersih digunapakai.


cth bersihkan semua bola. bersih! 
*cibeng lupa lukis bola putih


2. Bersihkan ahli sihir durjana ahli sihir

Bagi penggemar siri Harry Potter, lu orang mesti dok berangan nak naik penyapu terbang. Ha inilah alat yang lu orang cari. Terbang bersama penyapu 3.0 dan bersihkan semua ahli2sihir noarrrom.


cth bersihkan ahli sihir. bersih!


3. Membersih hati
Bersihkan hati dengan menjadikan penyapu 3.0 kepada sebuah gitar dan nyanyikanlah lagu2 nasyid. InsyaAllah jiwa bersih. Kalau saudara nak kata haram alat musik bertali, takpa, watlekwatpis. penyapu ni tadak tali. Lu orang eksenkan je buat2 petik tali. awrr


cth bersihkan jiwa, bersih!

4. Bersihkan jerawat

Masalah jerawat? Lu orang jagan risau dengan luas permukaan yg besar, penyapu 3.0 mampu mengcover jerawat dgn pengubahsuaian kepada blusher. Jerawat? tiada lagi dgn penyapu 3.0.

cover jerawat, bersih!

Oklah, cukup kot, 4 kegunaan penyapu 3.0 ni. Untuk produk abang afro yang lain:
1. produk punggung anti gesel
2. produk paip hikmat

p/s: entry bukan bermaksud gua sokong bersih, anti bersih, sokong gov atau anti gov.
p/s2: tiada kaitan dengan bersih 3.0, sapa dok komen politik, gua bersihkan dia. awrrr


shawn razaleigh
crdt: zarra ayuni,

118 comments:

  1. gay, gua rase lu slh plih course ni..gua lagi prefer lu ambik marketing..kompem lu jadi kaya cepat dgn ayat kau jual barng ni wey! kahkahkah :P

    ReplyDelete
  2. eyka

    tukaq kos dgn gua lah jom?

    ReplyDelete
  3. macam hampeh jek. haha. bape sekilo penyapu 3.0 ni?

    ReplyDelete
  4. haha layan yg nak jadi harry putar kahkah :P

    ReplyDelete
  5. sis92

    hehe, heri putar dgn rambut afro

    ReplyDelete
  6. apesal lahanat sgt entry ni. hahaha. guling2 aku weh.


    jom snooker, kasi bersih!

    ReplyDelete
  7. tang yg last skali x menahan..lawak giler kot..haha

    ReplyDelete
  8. cicak

    awat nama ang cicak?

    aku tak pandai snooker

    ReplyDelete
  9. penyapu bersih 3.0 yang last tu aku salu buat. walapun hidup seribu tahunn blah blah blahh

    ReplyDelete
  10. aku berangan nak jadi no 2 tu wey.bersih ahli sihir. :p

    eh alat musik bertali makruh je la kawan.yang aku belajar masa sekolah dulu la. :)

    ReplyDelete
  11. jom2..pndai sgt gua dgn medic lu..bhaaha :P

    ReplyDelete
  12. HAHAHA. terasa nak beli la. order 2 3 boleh? ahaks!
    meletopppppp gituuuu!

    ReplyDelete
  13. rerehalim

    haha, mengena org letew

    ReplyDelete
  14. i lap you abang afro! ngiahahhaa

    ReplyDelete
  15. hs wijaya

    haha. aku pun nak gak berangan. oh yeke? ok tq info tu :)

    ReplyDelete
  16. noaarom punya entry ahahahhaa

    ReplyDelete
  17. hahahaha...klakar beb entry ni..=p

    ReplyDelete
  18. eyka

    senang je. mcm masak megi. *padahal gua pun bengap lagi

    ReplyDelete
  19. yuu hidayu

    nak order kena kuantiti 5 keatas. hak3

    ReplyDelete
  20. gksb

    bontot cebok lah weh. haha bukan sapu

    ReplyDelete
  21. syakir rahman
    hehe, biasa je. satg gua mai

    ReplyDelete
  22. laskar


    boleh2. ang nak sapu paddia?

    ReplyDelete
  23. jd kan kayu hoki bole tak?

    ReplyDelete
  24. aswadz

    nak jadikan kayu api pun boleh

    ReplyDelete
  25. Tuuuuudiaaa! Abg afro kembali. Haha. Yg no 3 tu tak menahan. Serius insap jugak r. Cayalah abg afro! Dalam mengarut2 ada gak msg tersirat. Inilah yg kita cari! (Tetiba) Hahah!

    ReplyDelete
  26. hai. mohon admin jd abam afro

    ReplyDelete
  27. hahah noarrom sangatla kan takde kaitan dengan bersih phuihh. apesal tak up entri ni sblum bersih 3.0? haa haa acane tu?

    ReplyDelete
  28. liyaa

    ni sbnrnya blog agama. eh. kbai

    ReplyDelete
  29. wadi

    mohon pinjam rambut apero lu. eh

    ReplyDelete
  30. AQ

    kalau gua up sebelum bersih, semua p bersih naik penyapu 3.0

    ReplyDelete
  31. robot

    ada je dijual di farmasi berdekatan

    ReplyDelete
  32. kau sokong bersih 3.0 tu sebenarnya kan shawn?
    kau cover2 pulakk.
    harharharh

    ReplyDelete
  33. lawak la shawn.. aku pun sokong kalu bersihkan hati, bersihkan jiwa* dh ala2 mcm gaya johan mngajuk dr fadzilah kamsah je ni.. huhu

    ReplyDelete
  34. GBS pon nak bersihkan gua T___T

    ReplyDelete
  35. kahkahkahkah

    nak penyapu saiz 0.5

    xmo 3.0

    ReplyDelete
  36. jajam

    ang memang patut di 3.0 kan

    ReplyDelete
  37. oh abam afro, nak saennnn awrrr :p

    ReplyDelete
  38. kau xhabes² nk promo produk baru kau.. setakat laku ke x??? pelik haku..


    weyhh, kau nk betul² ke buku ifall tu? klu nk aku kirim kt kwn aku sbb dia keje sn.. mau atau ngakk????

    ReplyDelete
  39. why tak jadi raja lawak ea??masuk blog ni mesti nak gelak,,entrinye lawak,,hehe

    ReplyDelete
  40. amboi, produk ni ikut keadaan semasa la, bagus btol =D awwrrr!!

    ReplyDelete
  41. yang membaca maghrib, amboi tak solat ke?
    amboih ayat tu xleh blah betul.sib bek aku bce lepas solat dhuhaa .ehem.
    penyapu tu jugak boleh buat garu belakang badan *mcm adik aku salu buat...haha

    ReplyDelete
  42. Noaroommm kenapa gua xgelak membaca. Wadepak. First time terjadi begini.

    ReplyDelete
  43. zyra

    hehe, nak sain kat mana :p

    ReplyDelete
  44. kechique

    laku kot. berapa rm, 1?

    ReplyDelete
  45. lyn

    masuk raja lawak? haha, gila apa

    ReplyDelete
  46. cantekk

    memenuhi kehendak semasa

    ReplyDelete
  47. dhiya


    hahahhaha. ang dah hepi bday ang. mmg lah

    ReplyDelete
  48. chikova

    amboi, dhuha tu. baguih2

    ReplyDelete
  49. huh.. entry kau saloo cam ni eh... best pulak aku baca.. rajin2 ler menghapdate yerpppp

    ReplyDelete
  50. korn

    kerajinan itu bukan jiwa gua

    ReplyDelete
  51. Bersih 3.0 tu apa?


    wkwkwkwkwkwk.

    ReplyDelete
  52. Bersih 3.0 tu apa?


    wkwkwkwkwkwk.

    ReplyDelete
  53. penyapu bersih 3.0 je ka? haha

    ReplyDelete
  54. one question please??

    kenapa dekat gambar pertama tu, yang ada bersih 3.0 tu. kan. kenapa lepas 3.0 ada tanda seru love love love? in love ke hape sekarang ni? ke cemana?

    ReplyDelete
  55. ahahahahahahaha...
    ini betul2 bersih!
    bersihkan hati , bersih!

    ReplyDelete
  56. ntahla, xsure brape rm.. xsampai 20 kot..

    ReplyDelete
  57. nrlyana

    ada hari gua buat 18.0 pulak

    ReplyDelete
  58. saddila

    perlu ke dua kali, dah jawab kat fb

    ReplyDelete
  59. tak santek

    menyeluruh bersihnya

    ReplyDelete
  60. ada gak aku BERSIHkan blog ko ni jap lg..kah kah kah

    ReplyDelete
  61. converse

    haha. suci kot, bersih padia lagi

    ReplyDelete
  62. ok, esok aku g pesta buku lagi, aku belikan utk hang.. tp hang fkr mcm mn nk bg hang lak..

    ReplyDelete
  63. haha belikan 1 bang ? boleh dok ? :D

    penyapu ni jugak berguna nak halau orang kan kan kan ?

    ReplyDelete
  64. shawn,berapa banyak dah penyapu lu ni laris??gua nak jadi pengedar lu ah.. :)

    ReplyDelete
  65. mis kechique

    tu kemudian punya pikir

    ReplyDelete
  66. marcella

    kat sabah sarawak laku woo

    ReplyDelete
  67. chokie

    haha, hang nak halau spa lah hai

    ReplyDelete
  68. aku nak komen politik aci dak?haha

    ReplyDelete
  69. kepada shawn yg suke kentut, dukacita dimaklumkan insan kerdil ini gagal mencari buku yg dikehendaki. lambakan manusia yg umpama semut menghurung gula membuatkan insan ini tak dapat menghidu di mana kedudukan buku tersebut.. jutaan kemaafan dipohon.. harap maklum.. :(

    ReplyDelete
  70. apa jadah ea bola putih pun dibersihkan sekali? hahahaha

    ReplyDelete
  71. cam sssssssssssss.... blusher habis!! hahahhaha

    ReplyDelete
  72. kebersihan itu sebahagian drpd iman..ok laaa tu bersih! kan kan..

    takmo politik..haha

    ReplyDelete
  73. Haha sape2 je lah. Yang dikehendaki, tapi better pakai parang je la ek daripada penyapu ? XD

    eh shawn, miza rasa an ape kata shawn hantar hasil karya shawn at majalah ujang moy. Hantar lah :D hang kreatif ! Mampu membuat orang lain gelak guling2 ^^

    ReplyDelete
  74. okeh la produk nie..kompem bersih suci murni, kilat licin habes. hahaha..sebenarnya ain na cakap ain spechless dtg sini.awwrr.

    ReplyDelete
  75. kalau kau dtg umh aku jual bnda nie..tobat aku halau..awrrr

    ReplyDelete
  76. kalu gua naik penyapu nih mau patah nih .

    ReplyDelete
  77. layak sangt ni jadi promoter :)

    ReplyDelete
  78. macam mana nak order? order online boleh? hehe

    ReplyDelete
  79. ce kabo ke aku berapa banyak komisen engko dapat bila promo penyapu bersih ni? next time promo vakum pulak weh. kalo ada aku nak beli. mueh mueh mueh

    ReplyDelete
  80. entry kelakar yg m'ceriakan hr gua..haha

    ReplyDelete
  81. hewhew..berkenan yg blusher tu..sekali sapu jer..dgn bulu mata pn tanggal..
    nice la lukisan u tu...rs nk gantung kat dapur belah meja makan, belah pintu, belah bilik mandi. baru ade feel nk bersih umah..
    follower ke 1080

    ReplyDelete
  82. yumida

    haha, baguih. print tampal dlm bilik tido jugak kay :p

    ReplyDelete
  83. syazlina

    moga hari mu bertambah ceria.

    ReplyDelete
  84. piah

    haha, adalah untung sikit2 :p

    ReplyDelete
  85. sayidah

    boleh2 oder tru fb *serius pulak aih :P

    ReplyDelete
  86. nia

    takpa

    ada yg besi jugak wakakaka

    ReplyDelete
  87. nyamuk terbang

    ahh lu berkira dgn gua awrr

    ReplyDelete
  88. ain dzya

    datang lah selalu weh awrr

    ReplyDelete
  89. cik chokie

    amboih. up sgt tu. tak kot, blog suka2 je :)

    ReplyDelete
  90. mizzkechique

    terima kasih atas usaha murni mu

    ReplyDelete
  91. cimot

    haha, betul3. buang yg kotor amik yg bersih bukan politik

    ReplyDelete
  92. syahirooo

    lu mcm nak je blusher tu

    ReplyDelete
  93. chekgu

    yg terbaek biasanya barang abg afro

    ReplyDelete
  94. onie

    tak aci tak aci tak aci

    dila hai balik :P

    ReplyDelete
  95. kahkahkah..aku baru perasan kau update blog 2 kali sebulan!!

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g