Monday, 12 March 2012

Taktik2 keji terhadap pasangan. *apahal tajuk entry ni tak sedap shawn? awrrr

Assalammualaikum

Sebelum bermula, sila pasang lagu awan nano untuk sound track entry ini. Baru feel sikit.

Ya, tak perlu refresh, ini memang blog gua, blog Shawn. Bukan apa, takut lu orang keliru, yelah, tajuk entry memang macam tak bermoral sikit. Sedangkan gua ni bermoral dan sopan santun orangnya. ha ha ha


Baiklah, kita teruskan.  Taktik2 keji terhadap pasangan

1. "ilebiu" *ketika tgh gaduh

Percayalah lu orang semua, ilebiu ketika gaduh tu adalah ilebiu paling tak ikhlas, ilebiu ketika ini sebenarnya bermakna lu orang tak nak berbincang, terus je nak cepat tamatkan perbincangan. kankan?




2. bunyi cengkerik

Seterusnya, lu pergi bukak utube, carik bunyi cengkerik, kemudian lu hafal bunyi tu. Agak2 pasangan lu sembang benda2 yg karut bagi lu, lu lontarkan kembali memori utube lu, krikkk krikkk krikkk


Ya, agak menarik sebenarnya kalau lu buat bunyi cengkerik 
time tgh bersembang dengan pasangan

3. ceritakan pasal ex anda kepada beliau

Ini sangat berkesan. Lu down kan pasangan lu dgn ceritakan kehebatan ex2 lama lu. Gerenti sentap punya.



4. webcam statik
Orang bercinta ni rajin skype2 ni. Duduk di hadapan webcam sememangnya penat, kena cover macho. Tak boleh korek hidung, cabut bulu hidung, bulu ketiak, bulu kening dan bulu...ok cukup. Jadi bagi mengelakkan ini berlaku, tak payah duduk depan laptop. Macam ni:

main ps sambil webcam. ha ha ha

Ok, cukuplah utk malam ni. malam esok kita sembang lagi ok? 
*takpayah nak tipulah shawn, malam esok konon, malam 2minggu lagi baru lu update kan???? ha ha hak

Jadi sampai sini sahaja taktik2 kita, ada masa kita buat taktik lain pulak.

p/s: Gua tahu lagu awan nano tak sesuai. Saja ja. ha ha ha

111 comments:

  1. syazwan

    haha, apa kau sukaoih. haha

    ReplyDelete
  2. kalau aku tengah besembang, pasangan (ceh pasangan) buat bunyi cengkerik, aku sumbat cengkerik banayk2 dalam mulut beliau. har har

    ReplyDelete
  3. rerehalim

    hahahaha. kesiang pasangang kau weh

    ReplyDelete
  4. abiang wakluang...
    sukang2 atiang ang jang,
    hahahang
    *dah aku pon dh hancurkan bhs kedah gk ni napang.hahahang

    ReplyDelete
  5. chikova


    haha. abiangggg tak reti lah. hahaha

    ReplyDelete
  6. apa ke gedik sgt pompuan dekat taktik number 2 oih? princess kunun. puihhh

    ReplyDelete
  7. ooo..ni la entry yg dah 2 mggu baru siap nih..misti jenuh nak pikir ape tektik2 nk buat..tp tang akhir tu memang takleh blah..sgt kreatip!!

    ReplyDelete
  8. wa

    haha, ni entry baru terfikir sejam lepas ngeng.awrr

    ReplyDelete
  9. gua tak penah kot buat taktik gitu kot. haha

    ReplyDelete
  10. ahahahhaaaa.... xleh blaaaaa..... webcam static

    ReplyDelete
  11. dah buat bunyik cengkerik tu, konpem pastu gaduh. pastu buat taktik 1. mmang praktikal la cara lu. Haha :D

    ReplyDelete
  12. khalila

    haha, boleh lah cuba khalila weh

    ReplyDelete
  13. Jahanam betul mengajar semua ni.

    ReplyDelete
  14. damia

    ha, hebat jugak cara lu menggabungkan, hehe

    ReplyDelete
  15. hamboi..petua mantap..cayalahh...hehehe..btw nice entry... :)

    ReplyDelete
  16. HAHAHA

    naseb xdak 1 pon aku t'kena!

    ;D

    ReplyDelete
  17. part bunyi cengkerik tuh mmg tak bole blahhh! -_-

    ReplyDelete
  18. ko mmg suka bg idea2 gila cenggini kan.. shawn2.. ahaha

    ReplyDelete
  19. gua rasa sensitip sikit ble sebut pasal awan nano ni sbb member baik gua ckp rambut gua cam awan nano. hampeh punya jantan jhahaha.
    btw, taktik lu memang kejam la abiang oi wakaka

    ReplyDelete
  20. Hahaha tapi ilebu tugak lah kadang2 boleh melembutkan hati perempuan . lek lok nak pancong dah buang . rugi . haha TERBAIK LAH SHAWN !

    ReplyDelete
  21. perghh...keji giler...hahah...

    ReplyDelete
  22. i lap u seratus kali terus diam

    haha

    ReplyDelete
  23. aku kalau dapat bapak jantan yang macam kau cakap kan tu, memang aku potong jari2 die buat satey..

    kau jgk yang menajar aku sebelum ni kan?? :D

    ReplyDelete
  24. dear yayah

    bila gila dah datang, jadi mcm ni lah entry

    ReplyDelete
  25. wanie2

    abiang rasa nak nyanyi lagu awan nano sattt

    ReplyDelete
  26. lea

    tu baru seratus, bagi seribu, kissing teruih

    ReplyDelete
  27. kaja

    haha, bagus2, mengikut pesan

    ReplyDelete
  28. Abiang~~~~hak3
    Pling ska yg bunyik cgkerik tuuhhh wawawawawawa

    ReplyDelete
  29. yuu

    haha, awatnya? skillful kot ni

    ReplyDelete
  30. hazirah

    abiang pun suka krikkk krikkkk

    ReplyDelete
  31. kahkahkah..
    ini semua skill lu kan abianggg??? :P

    ReplyDelete
  32. nak try lah sempoi sempoi .. part 1 best .. last boleh try :P

    ReplyDelete
  33. taknak ah couple ngan kau, keji sungguh hahah

    berkenan pulak taktik webcam statik tu bahaha

    ReplyDelete
  34. semua taktik ni, dah pernah buat... muahahaha :P

    ReplyDelete
  35. rosalia

    haha ni trend terkini kot

    ReplyDelete
  36. athirah

    hehe, sengal-sengalan cobitcobitan. eh

    ReplyDelete
  37. haha apala... sampi mcm ni sekali hang pk^^

    ReplyDelete
  38. hahaha..ni semua skill abianggg ka???

    ReplyDelete
  39. haah kan . sekadar hendak melembutkan hati saje =3= mencik ! . patot baling aje parang tuh .

    ReplyDelete
  40. yang last tu kalau aku bunuh kau lagi best hahhhaha

    ReplyDelete
  41. kechique

    abaniangg baik, jgn ghisau

    ReplyDelete
  42. chokie

    tak baik, dah dapat ilebiu kot

    ReplyDelete
  43. eka

    haha, susah weh nak buat skil mcm abiang tu. like a boss

    ReplyDelete
  44. errr cakap ilebu salah . wa nak bunuh salah =3= . kang bukan aku bunuh dia . xmemasal aku bunuh kau shawn . huahua *gelak kejam sambil berlari kerja shawn baling parang*

    ReplyDelete
  45. hahaha yg last tu mcm biasa buat je ! hahahahahahaha.

    ReplyDelete
  46. hahaha.... yang i love hang tu tak leh blah betullll....

    ReplyDelete
  47. kesian awek hang nanti shawn.
    mesti hang layan dia camni nanti kan?
    harhahrhar

    ReplyDelete
  48. hahahahaha..yg last aku pling2 suke..boley try ni...ko xnk skype ngn aku ke??? ley aku praktik cra ko ni ahhahahaha

    ReplyDelete
  49. lu memang keji bro...



    hahaha...



    nice!!

    ReplyDelete
  50. pipi

    tak biasa., mengajar je hehe

    ReplyDelete
  51. cik tikah

    kejam lagi orang bakar budak

    ReplyDelete
  52. cik tikah

    kejam lagi orang bakar budak

    ReplyDelete
  53. chemay

    hm bergantung jugak. haha kejam

    ReplyDelete
  54. ashia

    hang nak buat kat aku, hang kena kapel dgn aku dulu,hhaa

    ReplyDelete
  55. marcella


    nak hidup kena bagaikan cara

    ReplyDelete
  56. yang berskype tu cam haram . haha

    ReplyDelete
  57. fara e

    babi pasti haram, yg cara skype tu tak kot

    ReplyDelete
  58. kuruih


    haha, inilah dipanggil skil memanjangkan umur

    ReplyDelete
  59. nak tambah skit bleh?

    time dating kat shopping complex... bila ada awek cute lalu sebelah... pastu kita ushar jer awek tu sampai awek tu hilang dari pandangan....

    comfirm kena cubitan padu punya lepas tu... haha


    keji tak? keji tak?

    ReplyDelete
  60. Hahahahaha !! terbaik lah..rasa2 nya kalo try buat apa jadi ek. heee~

    ReplyDelete
  61. alepridz

    itulah guna spec mata itam dalam mall. usya tanpa batasan waktu

    ReplyDelete
  62. azrinee

    hehe, lawak dan kacak pleasee.

    ReplyDelete
  63. zarol

    jadi puas lah. hahaha. *keji

    ReplyDelete
  64. hahahahahahahahahahahahahahahaha..


    *ok gelak tak sopan =.=''..lawak wei entri ni :P

    ReplyDelete
  65. i love hang pun bolehh..
    hahahahahahahaha...
    line x ok kut..
    dok main game...
    kelaka..
    sakit perut ak gelak...

    ReplyDelete
  66. lu kalau tak buat kelakar tak boleh?


    hahahhaha.


    hilang stress gua baca entry lu.

    ReplyDelete
  67. kahkahkah! mengarut punya taktik shawn woih!! rawwrr!

    ReplyDelete
  68. haha sengal..yg last skali tu x menahan haha sakit perut :D

    ReplyDelete
  69. kelakar2...pasni nak nama aku jd watak plak...hahhahaaaa

    ReplyDelete
  70. gilaa keji ko gay! sabar je laaaa! hahaha:P

    ReplyDelete
  71. hahahah tips2 terbaik ni..hihihi

    yang last paling sengal..ceh..hahahah

    ReplyDelete
  72. ohh shit. mmg keji betol,.

    bila bace automatik keluar ohh cilake punye taktik. hahaha

    paling sakit hati part ex. ni kalo cite kt boyfren mmg dapat makan flying kick. hahahaahahahahaah

    *btw,my yongest brother pon dok sebok tgk kartun kt blog ni and tanye mcm mcm.

    *buat pasal lempeng jom?haha :P

    ReplyDelete
  73. keji sungguh taktik ini. mau diputuskan oleh awek kalo mcm ni.

    ReplyDelete
  74. suka sangat taktik tu. belajar kat mana taktik2 terbaik dari ladang tu. ahahaha

    ReplyDelete
  75. shawn ni aku lempang kang. suke buat aku gelak. kakakaka

    ReplyDelete
  76. cam sengal. hahahha. tapi aku suka. yang paling takblah yang skype tuu. haha. sebaik aku tak suke skype. hahahha. nice weyh

    ReplyDelete
  77. takkan la sampai macam tu skali kot...hahaha

    acap

    ReplyDelete
  78. hang apply tak ni kat awek hang,, hahahaa

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g