Wednesday, 2 November 2011

Jenis2 berak yang dilarang keras

Assalammualaikum

Ini intro:
Ketika gua buat entry ni gua sedang berbaring sambil berfikir intro apa yg patut gua buat kali ini. Sedar tak sedar, gua dah siap intro untuk entry kali ini. keh3. Ok2. tak lawak.

Baiklah, sekarang mula part yang lebih serius:
Ini hari gua nak cerita fasal berak. haha. Tak payah nak rasa geli sangat. semua orang dalam dunia ni berak, Sharifah Aini pun berak jugak. Ok sekarang dah boleh mula rasa geli sikit. ha ha ha.

Gua teringat masa gua study kat manjung dulu. Toilet terletak dalam kelas. Jadi proses pem-berak-kan
agak terganggu. Kenapa? Sebab akan berlaku jenis2 berak yg dilarang dalam dunia. ah fak3. bengang pulak gua asyik tulis berak. berak. berak. demmm

Ni ha jenis2 berak yang dilarang kalau ada toilet dalam kelas:

1. Dilarang menghasilkan bunyi 'plup2'
Plup, plup,plup. Bunyi ini terhasil apabila sebongkah tahi menjunam ke air dalam mangkuk tandas. Terganggu proses study tahu?



2.Dilarang memberak sambil mengeluarkan bau
Bau semerbak akan menguasai ruang kelas dan semua akan pening akibat kekurangan oksigen. Lu keluar je dari toilet, lu dah boleh nampak kawan2 lu semua terbaring dan dah mati pun sebenarnya. Ok over imagine. ha ha hak



3. Dilarang membunyikan bunyi "pret3"
Ini bunyi terhasil gara2 menyelam sambil minum air. Sambil2 berak, lu kentut. Memang al sibai lah bunyi nya.



4. Dilarang mengerang. Sangat, sangat-sangat dilarang.
Ya, walaupun lu berak jenis saiz batu bata, tapi tak perlulah mengerang okay. ahhhhh~


Shawn Razaleigh
please berhati2 ketika berak.awrr

140 comments:

  1. wa comment dulu sebelum wa baca.

    ReplyDelete
  2. fatihah. lepas baca lu komen lagi. tak kira. haha

    ReplyDelete
  3. shawnn.
    hang mesti pernah buad semua berak2 yang terlarang tuh kan??
    ngaku je laaaa
    (angkat2 kening)
    hahahahaha

    ReplyDelete
  4. gua mati2 ingat gua orang 1st komen.. grrr.. semua internet selaju siput pecut 100 m punye pasal.. dh gua tak dapat jadi org 1st... hahaha..



    awrr... kalau cam tu baik jgn buat toilet dlm kelas.. apa pon tak boleh.. hahahhaa..

    ReplyDelete
  5. semua lu penah berlaku kat diri ang ye dak? nescafe tuh baunya!semerbak la wei jamban tu,hahaha!

    ReplyDelete
  6. ayat keling tol ah aku ni...pembetolan pembetolan..semua penah berlaku kat diri ang ye dak? nescafe tuh baunya!semerbak la wei jamban tu,hahaha!

    ReplyDelete
  7. HAHAHA. ingatkan baca ni dapatlah buat ubat2 tido.alih2 takleh tido hadoilaaa :))

    ReplyDelete
  8. chemay

    gua cuma memberi nasihat.haha

    ReplyDelete
  9. okay, wa dah baca. wa rasa main trompet sambil berak macam menarik.

    ReplyDelete
  10. bella bell

    tapi yg untungnya. cepat kalau ada emergency. kannnn? heee

    ReplyDelete
  11. onie

    siap buat pembetulan tu. tak ada pun cikgu suruh buat pembetulan? hehehe

    ok. gua tak buat semua tu. gila2

    ReplyDelete
  12. fina fento

    lu bau nescafe terus tak boleh tidur. ye dak? haha

    ReplyDelete
  13. fatihah hakim

    best kan?? ular pun tertarik dgn permainan lu

    ReplyDelete
  14. eeuww geli lah awak ni cerite pasal berak,ittew tak sukeww,hikhik

    ReplyDelete
  15. GILA LAHH !

    kali ni memang wa gelak gila2 punya . seriously .

    hang gila . haha

    ReplyDelete
  16. boleh berak secara berduet dengan ular. yeah.

    ReplyDelete
  17. Bengong hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha far far far eh away.

    ReplyDelete
  18. damn!!smpai nk terberak aku bca entry nie
    haha

    ReplyDelete
  19. budak syaitan

    lagi geli lu punya komen. titew wase nak yempang jeww

    ReplyDelete
  20. ni yang bikin stress ni.mahu tahan berak sampai ke hostel macam ni.STRESS xboleh berak dgn tenang ni..

    ReplyDelete
  21. dhiya

    hahaha. rahsia lu ditangan gua jgn lupa. ehhh? mcm terbalik je.haha

    ReplyDelete
  22. nyamuk terbang

    jangan lupa flush ok.haha

    ReplyDelete
  23. haha.. mcm2... tp betol jgak sume tuh... bole bikin mnyirapp je..

    ReplyDelete
  24. aku berak sambil main game dalam henset kbye

    ReplyDelete
  25. mengerang sambil berak cool beb !

    ReplyDelete
  26. dayah jelita

    kalau gua tak boleh fokus beb. berak lebih nikmat

    ReplyDelete
  27. heroic

    sangat2 best. lega dia lain macam.haha

    ReplyDelete
  28. haha..lawak ar...tak pasal2 tgelak sorang2 pagi2 bute ni ;p

    ReplyDelete
  29. naseb bek wa berak bau perfume.. bunyi pon kdg2 ade tu pun kuar lagu kpop :P

    ReplyDelete
  30. mizz pelangi

    hehehe. ini cerita lawak yg betul2 berlaku dalam hidup kot.

    ReplyDelete
  31. peep

    teringin gua nak merasai pengalaman indah dari berak lu tu,haha

    ReplyDelete
  32. haha! lol..

    nasib baik kelas aku tandas tak macam tuh!

    haha!

    ReplyDelete
  33. aiman

    penting oh. sambil berak sambil bermusik.haha

    ReplyDelete
  34. whatthafffak. haha
    bunyi prett prett tu memang catchy sikit melodinya. orang dari luar boleh imagine bentuk tahi dia macam mana. haha

    ReplyDelete
  35. di larang memabawa sisa tahi kedalam kelas oke..

    hahahahahahahah!!

    ReplyDelete
  36. hahahahaahahahaha ;) aku rase betol pe kau bagi semua nih .

    ReplyDelete
  37. bhahahahaha geli siot! bile bace aku teringat macam2 org aku jmpe mse berak..maksud aku bkn aku tgk die berak tp dgr die berak la
    hahahaha

    ReplyDelete
  38. Gua rasa sebelum ni gua main redah je. Lantak la apa yg org luar rasa. Tapi lepas ni kena tapis sikit supaya takde yg lepas gua keluar toilet pakat lempar tahik kucing kat muka gua.

    Hahahaha:)

    ReplyDelete
  39. yang berbau tu macam kena je ngn aku...hahaha

    ReplyDelete
  40. mmg bangang sape yg cipta toilet dlm kelas tu :P

    ReplyDelete
  41. hahahahaha bongok laaaaa hahahaaa

    ReplyDelete
  42. sibai..kalau sembelit mana bole tak.mengerang wehh..



    hahahahaha

    ReplyDelete
  43. HAHAHAHAHAHA =D
    adoi la,,,sakit pp aku gelak weh..

    ReplyDelete
  44. nak terberak baca

    ReplyDelete
  45. kenapa jamban kau tak terbukak penutupnya? adakah kau berak bukan dalam lubang jamban? HAHAHA

    ReplyDelete
  46. As salam,

    Wa betul-betul kena rasuk dgn entry berak nie!!...elakkan wa kena berubat kampung je pas baca...

    idea,citer,ENTRY lu mmg besh!

    hakhakhakhak...

    ReplyDelete
  47. entri camtaik!!!

    (entri berak, komen mesti la taik kan???)

    ReplyDelete
  48. gua menajis dgn sopan..

    tengok,tulis pun menajis..gua tak tulis berak...alamak, tertaip dah..hahahaha...



    kalau buat semua yg lu list kan ni, memang makan maki satu kelas..

    ReplyDelete
  49. tiada kata secantik bahasa yang boleh digambarkan mengenai entry melainkan bongokssss... hahahaha.:P

    ReplyDelete
  50. conclusion:berak memerlukan privasi yang sangat tinggi untuk mengelak menganggu ketenteraman awam ;P

    ReplyDelete
  51. kat mane lu blaja nie? dlm cls ade toilet plak.. pelik2

    ReplyDelete
  52. perggghhh ~~ berak bhai ! rugi kalau tak buat segala yg dilarang tu . huhuhu ~

    ReplyDelete
  53. jenis yg bunyi2 ni mmng r aku pling tak suka...grrrr...mengganggu emosi tahu.

    ReplyDelete
  54. tanpa semua itu... kenikmatan untuk BERAK hilang secara serta merta..

    ReplyDelete
  55. gila sial kelas ada toilet.. belum pernah jumpa beb.. *prettttt* ops.. kentut dalam ni ganggu konsentrasi readers lain dop? bhahahahahah

    ReplyDelete
  56. ini, sumpah kelakar.

    aku dah lama tak gelak sawan sawan macam ni.

    ReplyDelete
  57. waahhhh...sgt2 btol kn...cm sibai..ahahahaa...

    ReplyDelete
  58. bukan ke sepatutnya keluar bau air sirap kenduri? ke aku punya sorang je? kau punya tak best ahh booooooooo

    ReplyDelete
  59. el

    jenis tahi bersepah maksud lu? haha

    ReplyDelete
  60. kaja

    itu sangat keji. mau dapat pelempang tu

    ReplyDelete
  61. alip papai

    sambil berak cucuh air kat dinding la

    ReplyDelete
  62. farhan

    semua orang tahi busuk kot.haha

    ReplyDelete
  63. pink velvet

    tulah fasal.. stress berganda

    ReplyDelete
  64. cantek

    hahahaha. sakit bontot patutnya

    ReplyDelete
  65. nabilah

    supaya bunyi lrbih padu..hehe

    ReplyDelete
  66. wialayh sepet kuku

    heheh. terima kasih weh

    ReplyDelete
  67. marcella

    tu fasal gua bgtahu dilarang keras

    ReplyDelete
  68. hazirah

    hehe tq. selalu2 lah singgah

    ReplyDelete
  69. paradise


    hehe. bongok tu paling cantik ke? haha

    ReplyDelete
  70. dolphin

    betul. hayati kenikmatan tu

    ReplyDelete
  71. cik marikh

    tulah yg paling best sebenarnya.haha

    ReplyDelete
  72. red

    hahaha. kentut jenis wangi tak ganggu pung

    ReplyDelete
  73. eka

    perghh teruk betul bau kau punya

    ReplyDelete
  74. semua dilarang.. baik tayah berak..

    ReplyDelete
  75. camner nak ngelak bunyi plupp..pluppp..bleh bg tips x????

    ReplyDelete
  76. eila

    hg cucuh air dekat lantai.hahaha

    ReplyDelete
  77. "gua suke semua jenis berak..sebab semua berak gua pernh buat..style dari ini pon ada..rawrr!!:P"

    <<jujur iklas tak statement gua ini gay? keh keh keh :P

    ReplyDelete
  78. choooiiiii~
    hahahah

    ni akitek mana buat toilet kt kelas nih...adududud

    ReplyDelete
  79. weyh gila toilet dlm kls??
    memang tak berak ah aku cemtu ! grrr~
    seksa gila..
    tapi yang bagusnya kalau emergency toilet dekat je..
    yang tak best adalah takleh kua bau dan bunyi mcm yg ko mention tu dannnnnn takleh la serong !!!grrr~

    ReplyDelete
  80. hahahaha adik haper ke lawak sgt ni ;p
    tak sangka ada org kaji pasal berak..ok itu cool..erkkk


    tumpang duduk sini..ur 694 follower..and u in my bloglist..besttt!

    ReplyDelete
  81. dhsyat la derr , len kali berjge2 lau nak berak ! hahaha

    :)

    ReplyDelete
  82. HAHAHAHAHA! Lawak jer. macam lah berak boleh wangi. wekk!!

    ReplyDelete
  83. hhahahahahah sound system rosak

    ReplyDelete
  84. Toilet terletak di dalam kelas? kreatif juga binaan arkitektur tempat belajar ko.

    ReplyDelete
  85. gila berak saiz batu bata hahaha

    ReplyDelete
  86. entry berak pun ada? gile infomatif la blog nie....hahaha....xtahan gelak dah...

    ReplyDelete
  87. eyka

    lu pernah mengayam ketupat sambil berak ke apa

    ReplyDelete
  88. finaz

    hahaha. betul2 nak buat alasan keluar kelas pun tak boleh.,

    ReplyDelete
  89. nordiana

    terkeluar bau petai sia2 je kan

    ReplyDelete
  90. aizul

    kretip mcm nak makan pelempang kan

    ReplyDelete
  91. cik tikah

    boleh je, buh bedak byk2.haha

    ReplyDelete
  92. abu

    belum saiz lori lagi tu. mau pecah bowl jamban tu

    ReplyDelete
  93. Wakakakakakak..ane ketawa ampe guling guling baca posting ini :)).
    Oiyasalam kenal sob

    ReplyDelete
  94. terima kaseh sbb sudi berkongsi cara2 kau berak wakaka awrrr

    haha kenapa mesti sharifah aini kau bg contoh bgila ct nurhaliza ke muahhaahah

    ReplyDelete
  95. hilang wa punya bad mood bce lu punya entry...hahahaha

    ReplyDelete
  96. hahaha.. mmg malu r nak g toilet.. tahan je r dr member2 tahu sapa dlm toilet. :P

    ReplyDelete
  97. err. sharifah aini berak ko penah intai ke? har har har xP

    ReplyDelete
  98. gua pengomen yang ke 123 lu. rare tak rare jugak la kan

    ReplyDelete
  99. wakakakakaka...bukan pelajar lan jer tak selesa , orang yg berak pun tak selesa kalo toilet dlm class..

    ReplyDelete
  100. wahahaha! bodo gileee...

    tapi yg last tu jarang2 la orang buat, budak2 slalu lah...

    benda da nak jadi.. nak alang2 pon tak guna.. haha!

    nice.. berak bau nescafe..

    ReplyDelete
  101. gelak guling2 baca entry mu,,,,,

    salam kenal bloger baru

    http://cikwanielovela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. weh. jenis berak yg tak dilarang plak cemana? haha

    ReplyDelete
  103. hahahha
    xleh blah toilet dlm clas smpai leh denga segala..hahaha...~~~
    mst malu je sapa yg buang air besar time clas..isk3

    ReplyDelete
  104. hahahaha. bongok gila bongok bongok!!
    tp kan..awatnye berak x bukak mangkuk tandas? hahahahaha

    -hafiz zainal best

    ReplyDelete
  105. chemay gua cuma memberi nasihat.haha

    ReplyDelete
  106. Hahaha..Lawak! Baca entry kat blog ni tak pernah pun tak ketawa! Memang best lah..walaupun topiknya agak menggelikan :D

    ReplyDelete
  107. tandas dalam kelas?? kejam je rase.. hahaha

    ReplyDelete
  108. errrkkkk,, apa jenis sekolah la yang hang gi beljaq kat situ ni,,, adess

    ReplyDelete
  109. Kenapa wa terbau taik bila baca entri ni? wakakaka

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g