Friday, 9 September 2011

Mari lihat bakat terpendam gua. :)


Assalammualaikum

Cepat betul masa berlalu. 
Isnin, selasa, rabu, khamis, jumaat, sabtu, ahad. Ok, dah macam lagu harem max247. Ha ha hak. Ya, akhirnya habis posting gua dekat hospital Manjung. Lepas ni akan sambung dekat Hospital Serdang.

Setakat kat Manjung ni gua dah master satu skill doctor yang paling tinggi tahapnya, iaitu menulis secara membabi buta tuli atau bahasa halusnya tulisan cakar ayam belanda.

Lihat ni.
Sebelum.
page pertama buku gua. sgt suci bersih dan kemas serta wangi


Selepas.


page ke ++, sangat wadepak dan awrrr

 Hebat tak gua? Tinggi jugak bakat gua nak jadi doctor.hik3


semoga patient gua tak jahanam kerana tangan gua satu hari nanti.

p/s: tapayah cerita fasal raya dah. *jeles kat budak2 yg still ada cuti raya
p/s 2: kebanyakkan tulisan doctor yg gua jumpa, byk yg gua tak faham. kenapa?


shawnrazaleigh


106 comments:

  1. wahaahahahahaha! berudu ?hahaha

    ReplyDelete
  2. tulisan doktor memang den takkan ponah paham .

    sobss .

    jadahnye la . tulis la sebutir2 .

    :)

    ReplyDelete
  3. meaw

    berudu 2 sebenarnya kembar lah.hehe

    ReplyDelete
  4. oppp


    berudu dalam perut ibu mengandung.haha

    ReplyDelete
  5. saddila

    tak sempat gila mu tahu dop? hehe

    ReplyDelete
  6. berudu? bukan katak punya ank ker...hahaha...

    ReplyDelete
  7. and most of doctors' writing are just same!! arisha pun tak faham tulisan para doctorssss!! eh, are u a doctor or bakal doctor??

    ReplyDelete
  8. vanilla

    mungkin katak buat persenyawaan dgn manusia?

    ReplyDelete
  9. takpe itu menunjukkan kau masih rajin untuk membuat notaik . tahniah untuk kau yang amat berhormat professor ustaz haji @shawn razaleigh .

    ReplyDelete
  10. eka

    haha, tq2. artis, mana kawan wan maimunah kau?

    ReplyDelete
  11. bapak sdara org pon doc gaq, kdg2 tgk tulisan die rase nak migraine, mcm contengan budak tadika, ahaks!!

    ReplyDelete
  12. doc serdang ? cancel bersalin hospital tue.. hihi..

    ko elok2 skit jg patient.. saman kang.. :P



    lama xjln kt sini.. :)

    ReplyDelete
  13. aku taknak jadi patient ko satu hari nanti..harharhar

    ReplyDelete
  14. velvet

    gua pun sakit hati dgn tulisan sendiri.awrr

    ReplyDelete
  15. izfanira,

    nak bersalin dah???????? maiii lah wehh dekat aku..hahahhaha

    ReplyDelete
  16. syafiqah

    sampai hati kau. mcm mana aku nak kaya? haha

    ReplyDelete
  17. tulisa dokter . HAHA . diorang nk cepat .

    ReplyDelete
  18. hahahhaha....

    weh! tulisan doktor mmg cm tula.. buruk..

    ReplyDelete
  19. kaja

    naseb baek gua bukan doktor.hahaha :p

    ReplyDelete
  20. peah

    bkn lu kata balak lu ke yg tayang tiyak tu.. acececece

    ReplyDelete
  21. kau posting kat ospital serdang eyh..nanti aku lawat kau.//kolej aku jalan naik titi je nak g ospital serdang tu..ahahaha..:D

    pffftttt..tapi aku tgk kau dari jauh jela..ahaha

    ReplyDelete
  22. doktor saya demam hukhukhuk...

    ReplyDelete
  23. bulan

    oh aku tahu titi tu. nanti aku terjah bilik kau. eh boleh ke.hahahah

    ReplyDelete
  24. eila

    sila makan ubat pil cikkiteon.*tiba2 haha

    ReplyDelete
  25. tulisan doktor memang mcm tu..haha


    btw,,gud luck..semoga menjadi doktor yg berjaya~~


    smoga dpt rmai patient,,t cepat kayo..kihkihkih~~

    ReplyDelete
  26. hahaha..xburuk r.tp comel! :D

    ReplyDelete
  27. agak-gak lu paham tak apa yang lu tulis???

    ps:moga lu jadi doktor yang mabelos...heh!

    ReplyDelete
  28. hahahhhaha

    serius gambar number 2 x faham ape2 pon hahaah

    ReplyDelete
  29. mmg 'trbaik' ah tulisan dktor....:0

    ReplyDelete
  30. hahahah..pasaipa tulisan mcm tu?? adoilaaa..seni sungguh tulisan die :P

    ReplyDelete
  31. kau boleh pulak bace kann? adei

    ReplyDelete
  32. tulisan doktor kan femes mcm cakar ayam..kalo tulisan chantek xblh jd doktor haha

    ReplyDelete
  33. shawn, npe tulisan lu ni "cantik" sgt?? meh masuk kelas gua..gua bagi latihan khas supaya tulisan lu bertambah kemas dan cantik..baik untuk motor halus dan motor kasar...hahaha

    dah sinonim sgt tulisan doktor = cakar ayam = kurang cantik..

    yela, nak cepat kan.kang pesakit tunggu lama pulak...=)

    ReplyDelete
  34. oh,

    aku memang susah nak phm tulisan dokter, masa kuliah dulu lecturer baca nota laju sgt ke ?

    ReplyDelete
  35. doktor otaak dah tak berapa centre,
    sebab belajar teruk sangat kat u dulu.
    so dia effect kat tulisan
    hahahahah

    ReplyDelete
  36. leya

    banyak jugak yg gua tak faham.haha

    ReplyDelete
  37. fajar

    ni lah kelebihan profession gua.haha

    ReplyDelete
  38. syazana

    ada jugak yg gua tafaham lgsg..

    ReplyDelete
  39. sutera kaseh.

    so makannya aku ada bakatlah kan? hehe

    ReplyDelete
  40. marcella

    aww nak private tuition please..hehe

    ReplyDelete
  41. hanip

    patient yg laju sbnrnya, kena kejar. gua rasalah.hehe

    ReplyDelete
  42. baru berniat nakjadi pesakit lu. terus terbatal niat. mati cepat wa nanti kang -..-

    ReplyDelete
  43. fatihah

    gua bagi servis percuma pun tamo ke? haha

    ReplyDelete
  44. langsung x pham tulisan doc. ak rse bkn tulisan tp garisan.. thehehe :)

    ReplyDelete
  45. yu hann

    bahahha. melampau sgt mata lu ni.haha

    ReplyDelete
  46. haha..p, x la sumer tulisan d0c g2.. ade jer yg c0meii :)

    ReplyDelete
  47. yu hann

    mcm tulisan gua kan? hahahaha

    ReplyDelete
  48. aah eh.knp handwriting doctor macam cakar ayam? perghhhhh.

    ReplyDelete
  49. bnda tu sbnarnya berudu ke sperm?
    baik kau ckp btul2!
    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  50. Tulisan ckr ayam maksudnya doktor yg bagus. Sbb dia pentingkan patient tu yg dia tulis laju2 nak continue treat patient..

    Apa yg abg aku ckp. Haha

    ReplyDelete
  51. spital serdang? esok aku sakit kau jgn bg racun plak kat aku. hahahaha.

    aku rasa kau patut duduk di klinik kanak2 kot. muahaha

    ReplyDelete
  52. rozi

    klinik kanak2 nanti gua buli budak2.haha

    ReplyDelete
  53. ohh menyampah gila max247 tu! grrr!

    alahhh doc kan mang tulisan kena cakar ayam. tak doc lah kalo tak cakar ayam. ye tak?? ngeh ngeh~

    ReplyDelete
  54. hahah! doc kalu tulis bg ko phm namany dy xda kje lain lg lah tu..got it? ;)

    ReplyDelete
  55. kang kalau doc tlis cecantik kang xsempat nk rawat psakit lak cz sibukan nk maintain tulisan cun2. hoho

    ReplyDelete
  56. yanyan

    hehe. biasa2. lu tak minat ke max247?hahahah

    ReplyDelete
  57. cik iqaa

    haha. betul jugak tu ngeh3

    ReplyDelete
  58. Aku syak hg dah salah profesion ni. Patut jadi pelukis bukan dokterrr

    ReplyDelete
  59. haha..memang cannot go..yang dinasour tu mesti ubat doktor nak bagi :D

    ReplyDelete
  60. m fizan

    dino tu gua=penjahanam patient

    ReplyDelete
  61. hahahahah...gilaaa ahh.,memang bakat terpendam sunggoh :p

    ReplyDelete
  62. bkn doktor jer.. nurse pun sama.. kita kdg2 x paham apa benda pun yg dorang tulis.. agaknya trademark kakitangan hospital kot. :D

    ReplyDelete
  63. lekat lekit

    haha. betul lah tu. apo pun takboleh.awrr

    ReplyDelete
  64. Bapaklah tulisan, da macam tulisan hiroglif!! Haha

    ReplyDelete
  65. itu bakat yang terpendam yang hrus dipendamkan buat slamanye . haha :D gurau jea . terbaekk :)

    ReplyDelete
  66. huhuhuhuhu...nasib la patients..

    kreatifffff doe doc cmni...

    ReplyDelete
  67. hadi

    haha. tulisan purba, boleh masuk muzeum kot

    ReplyDelete
  68. mrs asrafovic

    ni bkn kretip ni malas namo eh.hehe

    ReplyDelete
  69. fazierra

    hahaha. harap2 betul lah bakat tu.hik3

    ReplyDelete
  70. eh tulisan doktor mmg tak cantek kan? awrrr

    ReplyDelete
  71. abu

    haha. tapernah dengar aku ckar garuda

    ReplyDelete
  72. hospital serdang?? sebelah kolej ngn fac ak.. boleh le singgah nti ahaha XD

    ReplyDelete
  73. nape ekk tulisan doktor macam tu..malas tulis ekk..hehe

    ReplyDelete
  74. oke fine aku pun same je ms study dlu..wahahahha

    ReplyDelete
  75. shawn, mcm pernah kuconteng buku ini :p

    ReplyDelete
  76. nurse paham tulisan doktor, memang ada dalam silibus diorang ke ape?

    ReplyDelete
  77. umi wa doctor gak,, tk de tulisan cam ang pun,, cantik jek,, macam anak dia,, lalalala

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g