Sunday, 4 September 2011

Jika ini raya terakhirku. *entry sedih


Assalammualaikum

Ahem3.
Byk betul yg mintak duit raya kat gua dalam komen entry lepas. Awrr. 
Siapa nak duit raya, meh datang rumah gua lah. 
Gua tak pilih kasih punya, yg cun gua bagi 5rm, yg sedang 2rm, yg jantan gua bagi air sirap. Ha ha hak

Ok, tak sedih mana pun entry ni. saja gua nak wujudkan elemen sedih dalam blog ni, baru menepati drama malam2 raya. cerita sedhihhhh. Ahahaha, ok2, tak lawak. move on.

Raya tak lengkap kalau tak:

1. Puasa penuh.
Nak raya best, kenalah puasa penuh. Bukan sekadar menahan lapar dan dahaga, tapi menahan juga nafsu jantan betina lu dari buat benda bukan2. Contohnya macam tengok cerita biru laut, biru langit, biru nila, biru… arghh tgk blue lah sng cerita.. ha ha ha


2. Carik rumah sedara mara yg sediakan air ribena.
Toksah nak membongak, yg bagi air ribena just maria tunku sabri je dalam iklan raya ribena tahun lepas. Yang lain semua bagi sirap. Sirap sirap sirap… Tak kelasss. 

3. Dapat sms/fb msg pantun raya
Tiap tahun mesti dapat punya pantun raya ni. Macam2 jenis pantun. Pantun2 mintak maaf, tak kurang juga pantun lucah dalam kemaafan.

"lucah dalam kemaafan"

4. Pakaian warna warni
Ok, dah tentu pakaian kesukaan gua, kebaya. Ya, kebaya. Kebaya,kebaya, kebaya. Bukan gua suka pakai. Gua suka tengok je. AH AH AH(ok apasal gelak macam mendesah ni? Awrrr)

cth situasi awek kebaya bersepah di pagi raya

Ok. Cukup kot. Ahad ni gua balik manjung. Hospital manjung, tak sabar berkhidmat dengan lu. *pura2 tak sabar

chow
shawn razaleigh



95 comments:

  1. sat-sat,duk carik tang mana hat sedih tatau,hahaha...tak abih-abih pelangi bergerak,hahahaha ....

    ReplyDelete
  2. meaw

    haha, tak sedih ke? haha. pelangi bergerak mengelilingi dunia

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHAH Buah dada elok tersimpan (lempang)

    ReplyDelete
  4. Girl pakai baju kebaya mmg lawa.

    ReplyDelete
  5. shawnnnnnnnn !

    aku rse nak mncarot ble bace entry ko !

    muahaha

    ReplyDelete
  6. fara

    jgn mencarut, kata nak duit raya.haha

    ReplyDelete
  7. biru biru tu camana shawn? serius aku macam blur-blur skit tentang itu...

    (*tangan atas bahu mata pandang langit)

    :P

    pantun tu mmg straight to the point habis... haha... takleh blah... wakakaka

    ReplyDelete
  8. alepridz

    biru macam langit lah..hahaha

    ReplyDelete
  9. biruuuu mata hitam mu shawnnn.
    ahahahaha.
    :))

    ReplyDelete
  10. gua tak penah pakai kebaye weh dan tudung darth vader tuh.







    hahaha. duit raye mne shawn? mane. tgn kanan gua dah gatal gatal ni

    ReplyDelete
  11. shawn! kau kenapa buat entry sedih? hahaha tak suka lahhhhhh!

    ReplyDelete
  12. Wadi

    tudng darth vader? bhahaha, duit raya dtg rumah

    ReplyDelete
  13. sedih entri kali ini.


    AWRRR, awrrr. !


    wakakakakakak !!

    ReplyDelete
  14. baekkk punya pantun kau..
    hahahaha!

    ReplyDelete
  15. kelucahan yang begitu tersurat =.=

    ReplyDelete
  16. sedihnya entri nih...


    ok...sangat tak bleh blaa pantun itu~~

    huh!!

    ReplyDelete
  17. Hahaha, kt hospital ada awek seksi pkai baju putih bro hehehehe

    ReplyDelete
  18. haha siott ja .tu hat wana wani tu shawl ke rambut?kekekeke

    ReplyDelete
  19. pe hal ad gmbr dr. rozmey bhai.. hahahaha

    ReplyDelete
  20. entri sedih lu menjadi sbb ade gamba dr rozmey. *lap air mata*

    weeii duit raya mane duit raya?

    ReplyDelete
  21. sleeping

    sumber motivasi kot.hahaha

    ReplyDelete
  22. AQ

    duit raya dtg rumah. mmg sgt sedhihhh

    ReplyDelete
  23. Ahahaha,

    papepon,

    Selamat Hari Raya ;D

    ReplyDelete
  24. nanges bhai baca entry ni....

    ps:gua sker pantun lu!

    ReplyDelete
  25. Gampang betul aku tahan kencing sebab nak bace entri sedih kau , taik kau bagi aku ? Haktuihhhh hakhakhak

    ReplyDelete
  26. eka

    tahan berak lah lain kali.awrrr

    ReplyDelete
  27. siot je kau =="


    aku seyes nak betuka jd otomen bile bce entri ko dowh . grrr


    nak duit raya dtg umah aku la wehh .mne ade lg org bg duit raya pos2 ni .gila hape ? =="

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. hahaah..kelakar je..

    selamat hr ry syawn!

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. haha. mengom.

    demanding pulak nak ribena..

    lempang baru tau..kehkeh

    p/s: apesal frame kan gambo dokter rozmey tu?haha xP
    idola ko kan? xP

    ReplyDelete
  32. shawn! lama glerr tgu duit raya dari ko ni.

    ReplyDelete
  33. ema extra cun so dapat rm10? hahahahaha :D

    btw selamat hari raya!

    ReplyDelete
  34. kau hensem r shawn..

    *dapat lebih x det raye??haha

    ReplyDelete
  35. wah budak pndai :)
    heehe
    selamat berbakti di manjung :P
    selamat hari raya keenam :D

    ReplyDelete
  36. diyan selamat raya ke enam bak enam ringgit

    ReplyDelete
  37. entry ala ala sedih ke nih..huhu
    meh duit rya shawn..

    ReplyDelete
  38. amni

    syedih tak. sedihlah, tak dapat duit raya.haha

    ReplyDelete
  39. stakat ni g umah raye ssape x penah lagi dpt air sirap n ribena ... plg busuk pon air masak sejuk ... gile keji kan? cisss~

    ReplyDelete
  40. Shawn.. lu anak doktor rozmey eh?? aaaaa.. aaa..

    ReplyDelete
  41. boley la dtg umah cm nie.. dpt duit raya kan?? hakhakhak

    ReplyDelete
  42. weyh umah aku tak bagi air sirap hokeyyy ! bagi ribena..n ada jugak ice lemon tea..seyesly~

    ReplyDelete
  43. syrap

    macam tgk air laut. mcm tulah.haha

    ReplyDelete
  44. finaz japar


    ni yg gua nak dtg ni. set tarikh!!

    ReplyDelete
  45. hahah.. banyak sedih.. selamat hari raya SR..

    ReplyDelete
  46. mana part yg sedih plaknya>?? part lawak lagi byk la..:P

    apa2pun, selamat hari raya!! :)

    ReplyDelete
  47. selamat bertugas di hospital manjung. :p

    ReplyDelete
  48. rtp

    tak reti nak buat tajuk sbnrnya.hehe

    ReplyDelete
  49. tak sedey langsung! ye2...tak lengkap raya xde pantun cmtu kan? hahahaha...

    ReplyDelete
  50. wahhh....wahhh..nice entry.no coment except jelez..ur blog so meaningfull.like this..selamat ary raye..m
    hope fuly..follow back yer...

    ReplyDelete
  51. hafrawiey

    oh tq. nanti gua pergi lawat

    ReplyDelete
  52. aku lg suka ramadhan dr syawal sbrnye..haha

    ReplyDelete
  53. salam aidilfitri yek....salam perkenalan jugak....syawal masih lagi di awalnyaaa.....

    ReplyDelete
  54. hazuha

    salam jua. dah tak cuti=dah habis raya

    ReplyDelete
  55. weh, selamat hari raya,, cek sambung baca entry ang ni,, kah2

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g