Tuesday, 27 September 2011

Dari jauh macam WOW! Tapi dari dekat, WADEPAKK?

Assalammuailaikum

Kadang2 tak semua benda kita tengok tu indah. Dari jauh nampak macam Nora Danish, tapi dari dekat? dah macam hantu tetet. Ok2, contoh yang tak munasabah.haha

Sebelum bermula, gua sarankan lu orang nyanyi dalam hati  lagu tema pokemon utk entry ni.

1.  Dari jauh
Sebuah permandangan indah yang tiada tolok bandingnya.awrr

Dari dekat,
Binatang ini sedang berenang dalam air bersama awek di atas. 
Gua rasa gua tahu kat bahagian mana dia suka berenang. keh3. gatai na??

2. Dari jauh,
Ini hanyalah seekor semut yang mudah dipijak2 dengan selipar keluaran Bata.


Dari dekat,
err dah macam kena sms mintak tolong ultraman je?

3. Dari jauh,
sebuah kawasan berlumut yang tenang
Dari dekat
 wadepak. pokemon air ke hape ni?

4. Dari jauh 

telur omega 3 yang di agung2kan
Dari dekat

dinasour?????


5. Dari jauh
Gigi awak tersusun rapi, 
gigi taring awak buat i geram. 
Ok, sambil tgk2 gigi aberil ni, cuba lu sentuh2 sikit gigi lu guna lidah.

Dari dekat
best kan main sentuh2 gigi. ha ha ha
6. Dari jauh 
kucing yang sangat comel.

Dari dekat
 kucing comel bersama pokemon yg juga comel di badan

7. Dari jauh

ulat sampah yang dipandang hina

Dari dekat


Ulat sampah bertukar gaya. kacak dan comel. 
Bertaring seperti aberil labin pula tu.awrr

7. Dari jauh

fashion rambut yg naissss~
Dari dekat

kutu yang naissssssssssss~


haha. semua gambar pokemon di atas di ambil dari electron microscope then dicolourkan.
Gua dengar cerita binatang2 ni nak dijadikan haiwan2 baru dalam pokemon. Kutu Kepala i choose u.. awrrr. haha

Ha, ini lah masanya gua nak guna peribahasa dalam blog gua,
"air yg tenang jangan disangka tiada buaya".
selidik dulu yang indah tu, kot2 ada buaya atau pokemon2 seperti di atas

p/s: cikgu BM, bangga tak gua guna peribahasa dlm entry.kah3

shawn razaleigh

105 comments:

  1. Arrrr..seshawnnnn..gigi tuu eeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. hantu tetet i choose u! kakakkaa:P

    sengl pnye gay! grrrrrrr..haha:P

    ReplyDelete
  3. fina pento

    hehe, p la usik2 gigi.awrrr

    ReplyDelete
  4. eyka

    lu ni dah mcm gilo tetet ni kenapa? haha

    ReplyDelete
  5. aku tak tau nk komen ape.. muahahaha..

    ReplyDelete
  6. gua dah pernah tengok semua ni, kat UIA hari tu,HAHA

    ReplyDelete
  7. asyilla

    haha. apa kata kau pergi tangkap pokemon tu semua.

    ReplyDelete
  8. budak setan

    oh ada jugak? gua amik dari pertandingan electron microscope.

    ReplyDelete
  9. mnee adee gua sukee hantu tetet..gua straight lagii..okey! grrrr...bhahaha :P

    gua nak choose lu laa plak gay boleh? bhahahaha :P

    ReplyDelete
  10. woooowww.entry ini berbau sains.cikgu sains suka ni.bagus2..

    ReplyDelete
  11. eyka

    gua tak suke duduk dalam pokeball.

    ReplyDelete
  12. noralisme

    oh hai cikgu sains. manpaatkan entry gua.hehe

    ReplyDelete
  13. syawonnnnnnn... jijik, tahu? dengan taring nyaaaa... geli siot. nasib gua tak makan lagi. grrrrrr

    ReplyDelete
  14. hahah.. byk betul pokemon2 baru..

    ReplyDelete
  15. lepas nie aku nampak ulat sampah.
    memang aku siram guna air panas
    -.-

    ReplyDelete
  16. ulat sampah tu comel la....nampak sedap..nyum3

    ReplyDelete
  17. gambar no 1 paling win sekali ...haha

    ReplyDelete
  18. adoi. mcm raksasa ultraman je sekor2.

    hahaha:)

    ReplyDelete
  19. dayah jelita

    boleh kot nak try goreng2 ala2 makaroni.hek3

    ReplyDelete
  20. bigdaddyz

    gimme five.haha!

    ReplyDelete
  21. mmg nk muntah tgk gmba ulat sampah tuh -__-

    ReplyDelete
  22. syazwan

    kenapa gua sorg je rasa pic2 kat atas ni style..awrr

    ReplyDelete
  23. Eeeeee, buat seram je.

    Nsib kte bersih ;) takde pokemon, haha

    ReplyDelete
  24. psssssst : terasa sopan pulak entry lu kali ni hahaha

    oh yes i do noe sito :)

    ReplyDelete
  25. dari dekat mmg cm jilake , huahua

    ReplyDelete
  26. ishh, seyes.. geli2 aku tengok owh.. yekkk.

    tapi kalau obses sangat dengan makhluk2 kecik ni, boleh jadi saiko jugak kan.

    hari2 sapu dettol kat satu rumah.

    ReplyDelete
  27. Dari jauh dah nampak comel, dari dekat memang tak boleh dinafikan lagilah kecomelannya tu! hahah

    ReplyDelete
  28. oh shawn!!gua bangga dgn lu sbb berjaya menggunakan peribahasa..tak sia-sia usaha gua..hehehe..=)

    ReplyDelete
  29. aku rasa sampai entry ni...yang tang air berpusar tu,kita tengok je dia biasa-biasa..sekali masuk,memang nahas...

    ReplyDelete
  30. geli aku tgk pokemon2 nih..euwwww..kaw pilih kutu rambut,ko mesti ada banyak kan??hahah

    ReplyDelete
  31. ulat sampah tu nampak cam monster HAHAHHA

    ReplyDelete
  32. big hagenjo

    lagi obses lagi kena kot

    ReplyDelete
  33. meaw

    tulah, kena zoom dulu baru tahu

    ReplyDelete
  34. peah


    gua rasa mcm ulat tu plg glamer kot

    ReplyDelete
  35. kenapa bisa berubah? dari cantik, bisa ke jelek..ckckckc.

    ReplyDelete
  36. wehh siyes takot. grr

    kalo kita boleh nmpak semua nih ngn mata kasar, kompem resign nak hidop. xsggupp! huahua

    ReplyDelete
  37. missa minat avril kowt..
    grrrrr ! nak kena shawn nih.. carik ar bahan laen.. tak logik tak logik..

    ReplyDelete
  38. gile!
    aku rasa mcm nak ketuk ketuk kepala kau masa kau kata
    "Kutu Kepala i choose u!"
    aku terbayang ash ckp cmtu masa league pokemon
    wahahaha

    bangang gile!

    ReplyDelete
  39. miss A

    cantik tak semestinya bermutu beb.hehe

    ReplyDelete
  40. bilal

    lepas tu kutu buat paralyze kat pikachu.awrr

    ReplyDelete
  41. dok. lu suka main pokemon ke hape :D

    ReplyDelete
  42. tak faham citernyeeeeeeeeeeeeee
    -.-
    hye.

    ReplyDelete
  43. weii aku dari jauh pun dah nampak tak comel ape cerita? wakaka awrrrr

    ReplyDelete
  44. slowladie

    apanya tak pahamnya pun.awrr

    ReplyDelete
  45. aq

    paling poke ball dari jauh lah.awrr

    ReplyDelete
  46. gigi tu kuning sgt tuh. gigi awek tu putih kot.tipu2 haha :P

    ReplyDelete
  47. stuck jap kat intro. tak tahu lagu pokemon cemane. (._.')

    ReplyDelete
  48. aduhhhhh sgt menyeramkan lahhhhh.eeeueuuuuwwwwhhh.

    ReplyDelete
  49. pokemon..wuu, gua dah x minat pokemon~

    ReplyDelete
  50. wahhh rambut yg wangi jangan disangka tiada penghuni..keh keh keh..

    khacak betul ulat sampah tu..haha

    ReplyDelete
  51. cik eka

    kacak sampai boleh buat laki lah

    ReplyDelete
  52. silah

    dah macam hantu pulak main seram2.awr

    ReplyDelete
  53. ye ke cmtu??

    nk tnye ni, shawn n hamzah org yg sme ek? blurrr#

    ReplyDelete
  54. ekin zhareef

    beza. dua2 kacak, tapi gua kacak lagi.haha

    ReplyDelete
  55. hahaha, okay2 lu lg kacak hahahhaha

    ReplyDelete
  56. ewww.. takut gua tengok itu gambar dr dekat.. rasanya tak de istilah dekat pun tak pe.. hahahaha..


    hebat gak blog lu ni.. macam mana gua boleh baru jumpa.. huhu!!~


    salam persahabatab dr gua ^^

    ReplyDelete
  57. bella bell

    haha, mana ada hebat.awrr

    ReplyDelete
  58. neh tu dia!
    amekkaw!
    xyah tau dari dekat..awrr~





    cik ana.

    ReplyDelete
  59. kena selidik dulu..jangan main teka jer..hehe

    ReplyDelete
  60. sesuai juga peribahasa tu di upgrade kpd rambut yang rebonding jgn di sangka takde kutu

    ReplyDelete
  61. hahahaha

    zoom lagi zoom lagi..

    kn dh kuar segala haiwan parasit semua haha

    ReplyDelete
  62. lekat lekit

    agak moden peribahasa lu.,hik3

    ReplyDelete
  63. edina

    hahaha. keluar mencari mangsa

    ReplyDelete
  64. sumpah!..wa geli dowh!

    info sains ek..gud gud!..WDP!

    ReplyDelete
  65. order xanax klonopin help xanax withdrawal - long until xanax withdrawal

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g