Sunday, 14 August 2011

tips meminta bantuan di lebuh raya, 2 entry, double orgasms. awrrr

Assalammualaikum

"Dalam satu hari bang, saya hilang semuanya" kata Lisa Surihani.
Gua buat bodoh, yelah makin rancak hubngan dia dengah Hamzah Ian sekarang dekat terbang tinggi2. ha ha ha

Yup, gua teruskan hidup! Dah 13 hari dah kita puasa. Mengikut ilmu hisab, dah RM12.50 jugaklah duit terkumpul dari parents gua. Yelah satu hari puasa kan dapat upah seringgit. 13xRM1=RM13. Tolak Rm0.50(puasa setengah hari) = Rm12.50. Gua memang genius matematik. Tak syak lagi. Keh3.

Ok3, kalau lu orang ingat, dulu gua ada pergi backpacking ke pantai timur. Gua tak cerita lagi pengalaman gua. Ni gua nak share sikit.

Tips2 menahan dan menumpang kereta di tepi jalan

1. Tunjuk aset
Langkah ni sesuai utk perempuan, lu tunjuk apa yang lu ada, tapi lelaki tak ada. Fikir sendiri lah apa maksud gua. ha ha ha

dah terbatal puasa letteww tgk gambar ni.

2. Tunjuk betis
Cara ni serius gua buat hari tu. Dalam langkah ni betis anda harus cukup licin, menawan dan gebu.
Kalau tak mampu, jangan buat. boleh mengakibatkan lebam di mata angkara pengguna jalanraya yg hangin dengan betis berbulu kerinting lu.
Boleh juga menyebabkan accident akibat hilang tumpuan pemandu yang melihat kaki lu.


3. Tunjuk Muscle
Kalau badan ala2 Sazali samat, boleh buat. kalau ala2 osman kering, baik lu terbang dengan tiupan angin untuk ke destinasi seterusnya.. hihi

 teknik kekerasan dalam kehidupan

Ok, 3 cara je gua mampu fikir. Lu nak tgk macam mana cara kedua dipraktikkan dalam backpacking gua hari tu, boleh tgk video ni.

ok, vid taboleh upload, ni gambar je, nak tgk jugak, tgk kat fb gua

gua chow dulu. "Kalau ada jodoh kita jumpa lagi" kata adik mia sara

p/s: So terlunaslah janji gua dekat facebook utk update dua entry. Satu lagi entry gua ada dekat Terbang Tinggi Tinggi.
p/s2: siapa blogger perak? gua nak lepak manjung 3 minggu. Lepaklah sgt. Jom belanja gua buka puasa.haha

shawn razaleigh

130 comments:

  1. babe lu memang mendatangkan muntah pada orang berpuasa la..

    lu yang buat memang cari nahas nak makan kaki lew

    ReplyDelete
  2. nora

    tatau kenapa bulan puasa ni rajin gua memuntahkan org..hahaha

    ReplyDelete
  3. haha...batal puasa gua..camne ni?*cari makanan kat dapur*

    ReplyDelete
  4. ada ke orang nk tumpang kan g kuala berang bila tnjuk kaki berbulu tu??

    ReplyDelete
  5. cikmegi

    ada je. kaki berbulu emas pulak..bhahaha

    ReplyDelete
  6. apesal gambar first tak ngadap depan?? hakhakhakhak

    ReplyDelete
  7. dayah jelita

    kang ramai yg berbuka kat blog gua ni.

    ReplyDelete
  8. Memankihamun gambar pertama dlm hati dgn kasarnya. Agak2 la bro.

    ReplyDelete
  9. dhiya

    kang gua letak gambo jantan bogel. lu tak sanggup pulak..haha

    ReplyDelete
  10. hadoiii. batal pose la gile tgk gmbr 1st tu. -___-

    ReplyDelete
  11. woi...gambar first tu....hahaha...siapa yang tumpangkan tu memang cilake...

    ReplyDelete
  12. bella

    tapaham aku, nape pempuan pun batal? hehe

    ReplyDelete
  13. aisyah

    kalau guya, gua tumpangkan. :p

    ReplyDelete
  14. haha... xde nafsu saya tgok gambar perempuan bogel tu..

    ok still puase, kuat gak iman d hati :) yaeahhh come to mama baby..

    ReplyDelete
  15. uwekk....kalo aku nampak no mau aku langgar aje betis tu 2 3 kali...hahahahhahaa

    ReplyDelete
  16. sheyla

    haha. pesal kijam sgt>?? grr

    ReplyDelete
  17. aku rasa kau ni sudah terlebih makan ubat sahur tadi laa...keh3

    ReplyDelete
  18. hadoyai..tgk gmbr 1st tros batal pose..

    ReplyDelete
  19. republic

    hahaha. overdose. hii suda

    ReplyDelete
  20. haha.. nape cam kelakar eh gambar 1st tu.. kekeke.. eh, kite org perak.. ngee.. :ppp

    ReplyDelete
  21. orang shah alam xnk blanje ker????

    ReplyDelete
  22. aku kat manjung..... tapi ko kena tunjuk betis lu, baru aku consider nak blanja ka tak..... he he.....

    ReplyDelete
  23. eila

    hahaha. aku mintak org belanja. apa sal aku plak kena ni..grrr

    ReplyDelete
  24. cikpia

    bersedia tunjuk betis..haha!

    ReplyDelete
  25. gmbr 1st ko tuh mndtgkn muntah je hahahahaha..
    nsb x batal pose ak..

    ReplyDelete
  26. gmbr 1 tak menahan..bikin orang lari..bukan nk berhenti...huwawa

    ReplyDelete
  27. soly

    yeke? tidak bagi gua..hahahar

    ReplyDelete
  28. macam biasa, tips yang sengal sengal.. hahahahaha.. best doe..

    Cara Menulis Surat Untuk Isteri Masa Hadapan.
    (Korang mesti selalu blur dalam nak tulis surat untuk perempuan yang korang suka, kan.? Cuba baca contoh surat kat sini. Jangan baca kalau korang kuat sentap.)

    ReplyDelete
  29. RED

    hehe
    entry lu mcm menarik, nanti gua singgh

    ReplyDelete
  30. yang bab aset tu. nasib baik aku pompuan, kalau laki berdarah hidung. hahaha

    ReplyDelete
  31. hahahaha..sengal laa..alaa bogel jep laa kt tepi jln tu ahhaha

    ReplyDelete
  32. hatizah

    betul2. yg part betis tak berdarah hidung lu? hehe

    ReplyDelete
  33. shawn..kalo part lucah mesti ade sikit ehh..
    another part tip t0p..^^

    ReplyDelete
  34. heyyy ... sy org manjung :)

    p/s:pic fes 2 mmg taley blah, haha~

    ReplyDelete
  35. gmbr 1st tue agak keterlaluan.. huhu..

    xder bulu kaki ke bang ~~ :P

    ReplyDelete
  36. haha gambar dan entry yang sentil la .

    puasa kan , sekarang . malampaui batas . hik23

    ReplyDelete
  37. velvet

    yes org manjung dah bersuara :D

    ReplyDelete
  38. header lu xgempak..tp isi lu n potret lu mmg terbaik la.. haha

    ReplyDelete
  39. wakakakaka,tunjuk betis nak kasi langgar ke apa..ingat movie ke,hahaha... eleh,shawn ko mang genius bab matematik :P

    ReplyDelete
  40. hahahahahha..kenapa kereta tu biru??.

    ReplyDelete
  41. Umie

    hmm. ni soalan trick ke apa? tak ada niat apa aku buat kereta tu biru

    ReplyDelete
  42. ahh benci kau ! gambar tuh..huh mlsla nk komen grr

    ReplyDelete
  43. Aku tak batal pose sebab dia pompuan aku pompuan tak ke sejenis tu .

    ReplyDelete
  44. oww dernnn!tengok gambar montot...reduced puasa aku!reduce ke batal wehh?tak tau tak pe kan....

    ReplyDelete
  45. leya, takpe kot.
    mlm nanti gua censored kan

    ReplyDelete
  46. lepas ni guna tiupan angin la maknanya nk g kl dari kedah..

    sbb ak badan mcm osman kering..

    bdn okay..muka x!!

    haha

    ReplyDelete
  47. alip apai

    haha. satu kapal lah kita :D

    ReplyDelete
  48. hahaha kalau aku kompom keta tak benti...

    marila pgi backpack kat sabah..best best..

    ReplyDelete
  49. ohhh kat kitorang kau censoredkan gamba first tu, padahal kau tengok banyak kali dah kan kan??? kahkahkah...
    (^__^)V

    ReplyDelete
  50. hhahahaha! comel... tunjuk aset? omg!

    ReplyDelete
  51. Abu

    dalam perancangan jugak 2. kalau jadi aku contact kau

    ReplyDelete
  52. novexx


    gua baru censored kan sbnrnya.bhahahha

    ReplyDelete
  53. weyyy! bila hang nak lepak manjung wey? mehh laaa jmpe eyka! hehe:P

    #nice one laa wey..:)

    untgggg laaaaa gay dgn otomen! haha;D

    ReplyDelete
  54. eyka

    haha. esok pergi manjung. 3minggu :)

    ReplyDelete
  55. kaw mmg suke mnghabiskan isi perot aku slpas brbuka shawn..huhuhu

    tp ayt lu yg last xleh handle..
    *siapa blogger perak?
    *Jom belanja gua buka puasa.
    haha..

    ReplyDelete
  56. :D pehhhhh..tunjuk bulu kaki kerinting , silap2 balik takde kaki lu kene langgar ! gagaga

    ReplyDelete
  57. asrafovic

    haha. lu jeles lah tu lu bkn orang perak. taboleh nak belanja gua.hak3

    ReplyDelete
  58. ezza kachak

    bulu kaki carik makan tu weh

    ReplyDelete
  59. fairuz

    ok perangai apa tu..haha.kbai

    slash

    gila2

    ReplyDelete
  60. haha,gambar 1st mmg lucah...

    ReplyDelete
  61. tips terbaek tuuuu hahaha

    rindu kot tggu update dr blog ni :P

    ReplyDelete
  62. wahahahah,


    kalau aku jumpa orang tahan keta, aku tak berenti pun sebab..sebab..sebab dorang tak praktikkan skill kau ni..



    lalalalalalalala.

    ReplyDelete
  63. sakariz

    tu pun gua dah censored doh

    ReplyDelete
  64. Aku kagum dengan keilmuan hisab dan juga taktik2 mengumpan kereta anda. Nanti aku cuba praktikkan dekat depan rumah aku.

    ReplyDelete
  65. gua bukan org perak tapi gua akan beraye di perakkkkkkkkk ! jom lepak2 raye dekat pangkor weyyy shawnn ! HAHAHAHA ;)

    ReplyDelete
  66. wah~ kecewa gile, rasanya aku dah follow ko awal2, tiba2 cek takde, terus jadi followes yg ke 400++. neway, nice entry

    ReplyDelete
  67. gua dengar cerita si lisa sughiani tu nak nikah . iye ke ? lu kan peminat dia .


    kikiki ~

    ReplyDelete
  68. bena

    aku ada rumah lah weh nak balik raya..hehe

    ReplyDelete
  69. bighagenjo

    sekadar nombor je tu weh

    ReplyDelete
  70. heroic zero

    gua dah lupakan. rupa2nya berbelas2 blogger lain mengejar. so lepas ni hanis zalikha. bhahahah

    ReplyDelete
  71. nasib tak batal pose aku..hahahah

    ReplyDelete
  72. .....

    ema click gambar video tu. ingatkan video. rupanya gambar =.=

    ..........................

    ReplyDelete
  73. hahah.. cara2 yg menarik.. boleh aku cuba try test nanti..

    ReplyDelete
  74. kalau perempuan mmg berkesan kalau lelaki , kena pinjam coli awek dulu kot hhahahhaa

    ReplyDelete
  75. OMG. anda serious memperlihatkan betis anda? hahaha

    p/s: kering je wa tgk..haha tak selera uol..muahaha xP

    ReplyDelete
  76. HAHAHAHA.lawak cegampang.kotak itam dlm gmbr first tu seksi la. Stim tgk kotak itam tu.Geram nak ramas.HAHAHAHAHAHAH.

    Cara Pantas Setel Masalah!!!

    ReplyDelete
  77. geli dowh lelaki tunjuk2 kaki cenggitu ! hahaha

    tak cekci pong~

    ReplyDelete
  78. HA HA. Kantoi la da censored gamba tu. "Nasib baik" sempat tengok dulu. Wakakaka.

    -Chicharita-

    ReplyDelete
  79. klakar lah..ade jer idea yek..hehe..

    ReplyDelete
  80. gamba first mcm haram ! cis ! haha

    ReplyDelete
  81. haha..cara2 yang tak patut diikut jika mahu selamat ^_^

    ReplyDelete
  82. negetip dah pose gua tengok gamba tuuuuuuu... hahahaha

    ReplyDelete
  83. wa pun pernah minta bantuan kt lebuh raya, tp x dek lar desprate mcm lu..haha..

    wa berdiri kt tgh2 jln tu..tp yg ni wa mmg lgi desperate lar..wa rse, dh x dek cre lain, time tu wa thun 4, ayh wa tiba2 strok lak dlm keta, no choice lar that time... :'(

    ReplyDelete
  84. hahahaah~~ leh praktik nie...idea awak memang selalo bernas la...sy makin kagum! :P

    ReplyDelete
  85. han

    next time gua kasik vid batal puasa. ok?

    ReplyDelete
  86. mr syah

    lu cukup seksi tak? hahahha

    ReplyDelete
  87. fazrini

    hahhaha. masuk angin lah weh

    ReplyDelete
  88. schaze

    yg kering ni lah yg dicari..hehe

    ReplyDelete
  89. finaz

    ala kaki tanpa bulu kot. tak seksi ke.hahaha

    ReplyDelete
  90. sweet

    hehe. ada idea menarik lain boleh bgtahu, gua jadikan entry..hehe

    ReplyDelete
  91. fara e

    dah censored pun kena jugk ke

    ReplyDelete
  92. m fizan

    ni mcm cara2 utk dilanggar kan?haha

    ReplyDelete
  93. piah

    negetip dah? next time gua bagi gmbr jantan pulak

    ReplyDelete
  94. cik rama2

    bapak ah, ayah ok da skrg?

    ReplyDelete
  95. alahai,, giler giler,, adess,, ang datang pantai timur ek,, datang kelate tak? kalau datang cek belanja cendol dah,, huhuu

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g