Monday, 8 August 2011

Teka-teki jenis hell punya. yeah

Assalammualaikum

Cepat je masa berlalu kan? Sedar2, lagi seminggu je dah nak raya. Arr? Tak ke? ha ha ha ha.
Gua tak sabar nak duit raya dah ni. awrrr

Ok3, entry hari ni is "jenis teka-teki". Ya, gua tahu intro di atas tiada kaitan dengan teka-teki. Pedulikkan.
Ok, sambung, memang salah satu hobi gua adalah mendengar teka-teki. Eh kejap, susah betul asyik nak kena taip word "teka-teki" ni. Ok sekarang gua dah copy, senang, tinggal paste je, teka-teki teka-teki teka-teki teka-teki teka-teki. Genius nya gua ni. ha ha

Baiklah, jenis2 teka-teki:

1.  Jenis teka-teki cari gaduh
Teka teki ni biasa diakhiri dengan hinggapan penampar. Sama ada si penyoal menampar, atau dapat penampar.

cth soalan yg bakal mendapat tumbukan mike tyson

2. Jenis teka-teki lawak bodoh / lame
Jenis mcm ni mcm khas buat buat pelajar tadika. Budak Down Syndrom pun boleh jawab, siap dengan huraian panjang lebar. Kadang2, sengaja gua buat2 tak tahu jawapan, nak ambil hati si penyoal. demit. Bagi soalan susah sikit please...

cth soalan gila mati tak mencabar

3. Jenis teka-teki genius
Teka-teki ni biasanya, berupa soalan ala2 case. Nak selesaikan ada 17 steps, macam detektip conan selesaikan case. Lagi stress kalau si penyoal tak nak bagi jawapan. Haram jadah
.
contoh soalan mcm haram

4. Jenis teka-teki lucah
Yang ni memang wajib berada di pasaran. Nak2 lelaki2 mcm Hamzah ian. hahaha. Sini, gua nak bagi tips teka teki, kalau ada perkataan buah, basah, bola, dan lampu dalam teka teki tu, kompem tu soalan lucah.
Lu terus jelah bagi jawapan2 lucah tanpa banyak berfikir.

jenis teka teki 18sxyz

hahahhaha. Ok, tu je. 
Teka teki utk lu orang; siapa blogger paling kacak? 
Ala tak payah jawab lah, straight sgt soalan gua. Mudah. ha ha ha ha ha

p/s: next week belajar buat examination dekat ibu mengandung. Mcm mana gua nak puasa? awrrr


shawn razaleigh

127 comments:

  1. buah yang ada kacang kat tengah tu aku rasa selalunya yang jenis betina je cepat masak... yang jenis jantan susah sikit nak masak....

    wakakkaka

    http://www.alepridz.com/

    ReplyDelete
  2. alepridz

    hahaha. lu puasa tak ni. bahaha. gurau2

    ReplyDelete
  3. apa ni... haha


    ha la, lu la blogger paling hensem di abad ini.



    *nasib tak muntah

    ReplyDelete
  4. hahaha.. teka teki yang last tak leh blah.. eh jap.. susah plak nak taip teka teki ni.. grr..


    Macamana Nak Buat Lelaki Kurang Main Game. So Perempuuan tak Jadi Tunggul.

    ReplyDelete
  5. x pasai-pasai gua batal pose T__T

    ReplyDelete
  6. gua pom posa jugak taw ?
    hahahha...sian soklan +math dibabikan..hahhaa

    ReplyDelete
  7. shawn shawn shawn ... bestnye belajaq sal ibu mengandung! bhahahahahahaa

    ReplyDelete
  8. ezza

    haha. apasal kau pulak yg best?

    ReplyDelete
  9. abang shawn yang kadang2 aku salah eja shawl la yang paling kacak...

    wohaaa~x habis2 nak pom pum pam ko

    =)

    ReplyDelete
  10. nora

    shawl? bapak tak bergaya.hahaha

    ReplyDelete
  11. hahaha..
    tang soalan add math terus b..a-b-i hahahahha

    ReplyDelete
  12. belaja sal ibu mengandung? amek medic ehh?

    ReplyDelete
  13. ak xfhm bab teka teki buah ap y ad d tgah..
    tp sbb tuh entry lucah, better ak xyah fhm hahaha...
    wt tmbh dosa jew...

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. sleeping

    jgn faham. baik masak buat berbuka nanti

    ReplyDelete
  16. aku lebih suka teka teki lucah..hahah

    ReplyDelete
  17. syazwan

    gang2 jantan tu lah keutamaan ye idak

    ReplyDelete
  18. Weh aku betul2 xtau buah ape yg ade kacang kat tengah . Kau tau ? Share ahh , sharing is sexy tau . Awrr .

    Nak muntah aku taip bhahahahahha

    ReplyDelete
  19. eka

    hahaha. cuba kau tanya pengkomen pertama. dia mcm pro je?

    ReplyDelete
  20. bukan seminggu nak raya, baru seminggu puasa lahhhh! :DD

    okay, teka teki last sekali tu mang mtk penendang maut :DD

    ReplyDelete
  21. yan2

    adoyy.haha. eh gua dah rasa mcm sebulan

    ReplyDelete
  22. cis,soklan xmencabar lnsg !

    gua xske sgt teka teki nih tp soklan yg last tuh agak mencabar bg gua grr

    ReplyDelete
  23. AQ

    kau buat2 ssh pulak soalan tu

    ReplyDelete
  24. haip2 teka teki akhir tue nak kena report pak imam nie..hahaha

    ReplyDelete
  25. lawak la gila hahaha first aku suka.

    ReplyDelete
  26. buah ape yg ade kacang di tngah2 ?
    ape jwpan dy wehh ? hahahaahah

    ReplyDelete
  27. cam cilake je teka-teki yang biasa orang bagi...aku tak suke teka teki...selalu yg dpt bodoh dan lucah punye jawapan

    ReplyDelete
  28. orang laki mng suka bab lucah2 ni, orang perempuan suka baca!

    ReplyDelete
  29. jawapan soklan add math tu ape? kekekeke..

    ReplyDelete
  30. wakakakkakakakakakakkaa! soalan tang down sindrom tu, aiseyyyyy.... tak mencabau langsung,haha


    sape hensem eh? kira nak suruh jawab ko la ? yelah ko,sebab ko pakai baju kaler pink aku puji ko hensem,errr :P

    ReplyDelete
  31. bibi bibo

    buah mangga kot.bahaha

    ReplyDelete
  32. faizal

    teka teki lucah lah yg terbaek skrg

    ReplyDelete
  33. asyilla

    mestilah gua tatahu.haha!

    ReplyDelete
  34. meaw

    tak perlu kau ceritakan jwpn yg sbnr, malu gua.hahaha

    ReplyDelete
  35. Ok sekarang gua dah copy, senang, tinggal paste je, teka-teki teka-teki teka-teki teka-teki teka-teki.


    gua suke ayt lu yang tuu . HAHAHAHA ;)

    asal la ayt lu kdg2 sengal gile ek shawnnnn !

    ReplyDelete
  36. bena

    haha. serius doh, cuba kau tulis teka teki byk kali. supmah fedup

    ReplyDelete
  37. lagi seminggu jela eh nak raya? HAHAHA

    btw teka-teki teka-teki teka-teki teka-teki teka-teki addmath tu paling senang hahahaha nak mati dah ni pk =.=

    ReplyDelete
  38. hahaha~XD bengong sangat2.memang xde keje! http://hekhekejadah.blogspot.com/2011/08/kalau-gelak-lebih-puase-batal-tak.html

    ReplyDelete
  39. selekeh siot nama blog ni...apa2 pun wa suka kentut....best dan melegakan...so wa follouss!!!

    haha >.< ...

    Acapsuur: snap dan snap dan kongsi... ;)

    ReplyDelete
  40. acap

    kentut dgn bergaya tidak dipandang selekeh

    ReplyDelete
  41. teka teki yg lain best2
    tpi teka-teki lucah..
    ish3..shawn shawn..

    ReplyDelete
  42. amni

    hahah. tu teka teki wajib kot?

    ReplyDelete
  43. hahaha.. tuh teka teki tipu! hahaha

    ReplyDelete
  44. eyka rase paling kacak si shawn razaleigh kot...erkk~ okbai! hahaa;P

    <----yg pasti paling kacak dari semua org! haha:P

    ReplyDelete
  45. hahaha... skrg ni bnyk teka tekijenis yg last skali tu... :D

    ReplyDelete
  46. woi, lucah wei. haha. bulan pose ni wei. haha

    ReplyDelete
  47. style giler entry nie!! haha...xley blah yg akhir tu...siapa blogger paling kacak tu abg Ben ke? hehe...

    ReplyDelete
  48. gua benci teka teki. satu hari tu ada budak darjah 3 bg teka teki kat gua.punya kepala pecah pikir jawapan, apeke jawapannya "Upin Ipin"..cehh...


    soklan last tu...adakah merujuk kepada lu jawapannya??

    ReplyDelete
  49. ika

    hahaha. yelah2 abg ben huhu

    ReplyDelete
  50. maecella

    10 markah gua kasi..bhahaha

    ReplyDelete
  51. sangat comel teka-teki nye.. :) yang first tu sangat lawak.. :)

    ReplyDelete
  52. sweet

    hehe. bulat manusia keran lemak. betul lah kan? hehe

    ReplyDelete
  53. haha..seyes gwa trgelak baca entry ni..adehhh..gwa klo teka teki mintak penampar laju2 tu mmg slalu gak dgr..yg lucah2 ni lg la rs cm nk pijak je

    ReplyDelete
  54. tekateki jenis ada lampu pulak mcm mana doh ?


    explain sedikit.?

    ReplyDelete
  55. hanif

    tah. hahahha. bilik tanpa lampu mungkin?haha

    ReplyDelete
  56. hahaha aku tak suka teka teki jenis genius..malas nak fikir :D

    ReplyDelete
  57. wei..apesal wat examination kat ibu mengandung ko ckp camne nk posa??hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    p/s:aku xpikir ape2 pon keyh..aku posa..hahaha..:D

    ReplyDelete
  58. abu

    aku tahu kau suka yg mana :p

    ReplyDelete
  59. cik bulan

    nanti muntah doh...hahaha

    ReplyDelete
  60. lampu tu apa kaitannya lucah? aku taktahu pun.

    hahahahaha lelaki paling kacak ialah ucie aku.

    ReplyDelete
  61. pyka


    ah mestilah kau sokong uchie..awrr

    ReplyDelete
  62. the second teka teki senang dan mudah dan cepat untuk dijawab!! ;)

    ReplyDelete
  63. dah tua pun nak duit raya lagi ke??? grrrrr!!!!








    aku suka teka teki nombor satu, kahkahkah

    ReplyDelete
  64. haha...aq suke part..teka teki genius..style doe...:D

    ok entry ni gempak..slalu org bg star...3 str r..4 star r kn..

    ni aku bg 5 lmpu kelip2..hahaha..
    slmt hri rye ek...:D

    ReplyDelete
  65. sutera kaseh

    dah sopan dah tu :D

    ReplyDelete
  66. novexx

    selagi belum baligh belum tua

    ReplyDelete
  67. asrafovic

    haha tq berbintang2 bagai :D

    ReplyDelete
  68. anti teka teki..
    klu dapat teka teki mesti macam no 3..
    macam harem<---seluar gedeboh tuu..

    ReplyDelete
  69. senang2 kan lu buat jek macam ni TEKA-TEKI90000000x! ok x? hahahahaha ;)

    ReplyDelete
  70. buah ape yang tak berbuah..lucah tak?hahaha
    disebalik rusuhan london?

    ReplyDelete
  71. lu ni bulan pose pun nak melucah je..haha

    kurang pahala gua rini =,="

    ReplyDelete
  72. cik marikh

    malas nak pk kalau soklan mcm tu sbnrnya

    ReplyDelete
  73. kimicnol


    zzzzzzzzzzzz... awrr lucah

    ReplyDelete
  74. sxhaze

    gua dah buat paling ringan dah ni :p

    ReplyDelete
  75. bessssssssssshhhhh!!..lu mmg cerdik :)

    ReplyDelete
  76. chooppss!...buah apa ada kacang ditengah-tengah?..seriyes..wa blurr..buah apa??...

    ReplyDelete
  77. blog lu memang lucah kan.. haha.. buah apa yang ada kacang di tengah2? genius2..

    ReplyDelete
  78. m fizan

    ala jgn lah. next entry buat islamic sikit lah hehe

    ReplyDelete
  79. ko salah!!!!

    ada soalan ala2 lucah tapi tak lucah. contoh :

    kangkang dodua kaki, duduk atas batang, bagi kelegaan pada bijik.
    SPEK MATA

    masuk keras. keluar lembik, basah dan berlengas.
    CHEWING GUM.

    he he... selamat berposa!!!

    ReplyDelete
  80. hahaha...

    yg pling skit hati...soalan teka-teki pling pnjng, jwpn mnyktkan hati.. = ="

    cth :- mcm mne kucing yg nk turun dri pokok, tpi kt bwah dye byk anjing nk gado dye??? *siap dgn lukisan2 lgi...

    taw x jawapan dye???


    ape?
    *salah

    ape?
    *salah

    ape?
    *salah



    jawapannyer...


    biar jer lar kucing tu pikir sendiri, x yah nyibuk hal binatang..


    gerrr...wa nk tendang kalo ade bg jwpn cm ni..

    ReplyDelete
  81. haha....aku benci teka teki yang no 2 tu....macam teka teki yang orang buat pasal kuih raya tu....grrrr

    ReplyDelete
  82. cik pia

    hahahha. style gila teka teki tu

    ReplyDelete
  83. cik rama2

    mmg nak mkn pelempang letttew

    ReplyDelete
  84. haha! sengal, aku follow ang kat sini jugak yew. :)

    ReplyDelete
  85. hahaha...mmg sengal..sakit perut aq gelak pagi2 nie..hahah

    ReplyDelete
  86. XD hahaha lega prasaan dpt gelak..tenoknya tenoknya~hahahaha XD

    ReplyDelete
  87. haha. mmg xbleh bla..buahapa ada biji kat tengahg..byk betul jawapan tp yg di pikirkan satu je...shit.!! hahahah terbaik la..

    ReplyDelete
  88. hahaha! mmg sgt kejam teka-teki ni sume, tambah2 yg last, grrrr~~

    ReplyDelete
  89. hahahahaa.. merepek la budak shawn ni... tapi teka-tekibodoh/lame tu memang tak sanggup nak dengar. bosan nak menjawabnye...

    ReplyDelete
  90. sengalnyeeee,.hahahha,.dh guling2 dh ni,.adoii

    ReplyDelete
  91. pink vevet

    yg lucah jugak org carik. tafaham2

    ReplyDelete
  92. piah becok


    rasa nak lempang je kan? kesian pun ada

    ReplyDelete
  93. kenpa wa rase nak hentak org ni =="

    ReplyDelete
  94. blog ni sgt gempak dan mmg dah kne rasuk rasenyee..woho..keep it up broo :)

    ReplyDelete
  95. buat pengetahuan ang cek sambung baca blog ang ni,,, kih3,,

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g