Friday, 26 August 2011

entry raya: awal sangat ke?awrr


Assalammualaikum
Hahai. Ini adalah scheduled entry, gua buat entry ni 3hari lepas. Sebab susah nak dapat internet, gua buat schedule entry banyak2. Tahu dah, gua memang genius. Ha ha ha

Raya dah dekat weh. 
Awal2 gua nak sound yang tahun ni misi gua sama dengan tahun lepas. Dapatkan DUIT RAYA.awrrr.
Memang mencabar bila muka dah tak baby face lagi. Ditambah pula janggut, bulu ketiak, dan bulu2 lain yang membiak tidak terbendungkan lagi. Ha ha. Dan, bila dah jadi macam ni, susah betul nak dapat duit raya kan?

Contoh situasi wadepak duit raya:


'kanak2' menunggu giliran
 kanak2 bertukar super saiya

Situasi wadepak duit raya 2:

cth kanak2 nak mkn penampar 'kanak2' lain

Bagi gua, kita still layak dapat duit raya selagi masih belum bekerja.
 Lu orang semua! Mari2. Raya rumah gua. Boleh bagi duit raya dekat gua. Erkkk. Ngiaha ha ha

info sihat: baru gua tahu yang meneran ketika bersalin sama dengan meneran ketika berak. so jgn beranak ketika berak. awrrr
Chow
Shawn Razaleigh

107 comments:

  1. kalo berak ketika beranak? erk erk...

    ReplyDelete
  2. hah? siapa yg berak masa beranak? KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  3. mashitah

    normal sebenarnya kalau mcm tu

    ReplyDelete
  4. kalau dalam family wa, makin dewasa, makin banyak duit raya :D

    ReplyDelete
  5. amallina

    kau gelak lah. nanti kau pun rasa. haha. brutal gila ayat gua

    ReplyDelete
  6. fatihah

    nak jadi family lu kejap boleh?haha

    ReplyDelete
  7. jangan berak ketika mengandung. takut terberanak sekali. awrr. hahaha.

    ReplyDelete
  8. bella

    awrrrrrr.. info ni betul doh. jgn men2..awrr

    ReplyDelete
  9. haha... standart la tu shawn... semakin hari manusia semakin berbulu....

    [JEMPUT BACA ENTRY LATEST AKU... KLIK NAMA AKU...]

    ReplyDelete
  10. hoiiii,dah besar la shawn! toksah duit-duit raya,shawnnnn!selamat hari raya,nak duit raya,ahaks!

    ReplyDelete
  11. abg shawn hengsemmm , nak duit raya . hik3 .

    ReplyDelete
  12. Saya dapat duit raya RM500. aummmmmm.

    tapi habis dah :(



    *duitbonos :P

    ReplyDelete
  13. meaww

    gua besar tapi belum baligh kot

    ReplyDelete
  14. bibi bibo

    tang hensem je gua setuju..awrr

    ReplyDelete
  15. fina

    sengaja tanak belanja gua lah tu

    ReplyDelete
  16. shawn! aku nak duit raya. ko lupa hutang ko kat aku ke? hahahaa

    ReplyDelete
  17. HAHA ! baru tau ke yang beranak rasa cm nk berak . huhu . ni mesti carik info psal branak en . haha . buat lah entry 1 psal branak mesti best . smat hr raya , ko lah bg duit raya kat aku :P

    ReplyDelete
  18. da bejanggut ?? ada bulu ketiak ? bulu2 lain pun ada ?? BANYAK ?!!

    dah tua lettew .

    meh kasi duit raya . bak 50 hengget !

    ReplyDelete
  19. HAHA ! baru tau ke yang beranak rasa cm nk berak . huhu . ni mesti carik info psal branak en . haha . buat lah entry 1 psal branak mesti best . smat hr raya , ko lah bg duit raya kat aku :P

    ReplyDelete
  20. shawnn duit raya aku jangan lupa..

    haaa? ade ke org beranak time berak..klo ade, ko halo2 aku k..

    ReplyDelete
  21. hatizah

    haha. gua baru nak mintak kat lu

    ReplyDelete
  22. pp temabm,
    dah ada dah entry fasal tu

    ReplyDelete
  23. saddila

    tapi tak mimpi basah pun? haha

    ReplyDelete
  24. umie

    ada kot. kes2 gugur tak sengaja.

    ReplyDelete
  25. haha . macam mana boleh tau info tu? bahaya betul laki boleh tau nie. =)

    ReplyDelete
  26. baju kurung

    gua baru tgk tadi kot..awrr

    ReplyDelete
  27. wahhh..info beguna lah..haha.selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  28. layak je dpt duit raya sbb muka baby face.. :P

    hola, nk teran cm ner lagi klu bukan gitu.. :|

    ReplyDelete
  29. noraliza

    wish tanpa duit raya tak bermkana..awrrhahha

    ReplyDelete
  30. izfanora

    gua igtkan mcm kentut je beranak.hehehe

    ReplyDelete
  31. Awrrr tu mcmane nak pronounce? Dah try byk kali,still klua suare pondan.

    ReplyDelete
  32. ape salahnye beranak masa berak. kan dah jimat masa tu.



    err..?

    ReplyDelete
  33. relax bro...ko wat muke seposen dan pastikan mase tu muke ko pinky tanpa janggut dan misai...conform dapat, haha

    ReplyDelete
  34. muka kau memang baby face la...konfom dapat duit raya banyak tahun ni...muahahaha

    ReplyDelete
  35. rerehalim

    awrrrr. buat gaya garang

    ReplyDelete
  36. pejal

    buat muka sepulusen dapat sikit jelah duit raya. buat muka 200rm lah

    ReplyDelete
  37. selagi xkeje or xkwen bole jep kn dpt duit raye ahahaha

    ReplyDelete
  38. ashia

    yes. terima kasih menyokong..hehe

    ReplyDelete
  39. ye...ye~ sepatutnya kalau xkeje leh dpt duit raya la...shawn kena bljr buat muka cute baby face la...ada masa lagi...nnt bru dpt duit! gud luck k...

    ReplyDelete
  40. info sihat tu,sereemmmm jek rase,.adehh,.huhu


    shawn,nk duit rye sbb CN xkeje lg,.haha,.awrr!!

    ReplyDelete
  41. nurul

    ni pahal sume mintak duit raye kat aku ni..awrrr

    ReplyDelete
  42. weii kesimpulannya cukur dulu segala bulu yg ada baru kau leh gedik mintak duit raya muahhaha

    ReplyDelete
  43. celaka apa lu nak duit raya lagi ?



    *gua insaf , gua takkan berak ketika mengandung lagi lepas ini .

    ReplyDelete
  44. dah berbulu-bulu mintak duit lagi.grrrr..

    tak maluuuuu...

    ReplyDelete
  45. nah doposen duit raya. kbai

    ReplyDelete
  46. selamat hari raya abg shawn...

    nak sgt duit raya kan...nah duit raya---->RM100


    k..bai...

    ReplyDelete
  47. mak aku beranak sambil terberak teruss. <--fakta.

    aku pon nak wet raya haa...

    ReplyDelete
  48. serius kau kedekut. hahaha. XD

    ReplyDelete
  49. tu pasal ramai yang terberanak dalam toilet.....

    nak duit raya???sudha tua la beb.....

    ReplyDelete
  50. nora

    bulu2 belum sehebat bigfoot, haruslah

    ReplyDelete
  51. bighagenjo

    penah mimpi basah? kalau penah, lupakan

    ReplyDelete
  52. leya

    hati gua muda lagi kot...awrr

    ReplyDelete
  53. lu ah dtg umah wa kalo na duit raya =="

    ReplyDelete
  54. tapi lu bulu atas bawah dah penuh, takkan nak bagi duit raya lagi ? mcm i takpa suci lagi..


    auuww..!

    ReplyDelete
  55. hanif

    bulu bawah tade pun..awrrrhahha

    ReplyDelete
  56. kirenye gua pown layak la , bak shawn !
    tak payah nak sorok bagai dgn aku , haha

    ReplyDelete
  57. fara e

    gua bagi lu 2rm lu bagi gua 15rm? deeal

    ReplyDelete
  58. aq seriau betul cte psl branak2 nih..adeh..

    weyh, trime jela hakikat ko bukan kanak-kanak lagi..haha

    ReplyDelete
  59. nak kena penampor ngan mak kau, tau la kau belom keje tak payah la nak mintak duit raya...
    dah besar gajah pun nak duit raya, kahkahkah :P

    ReplyDelete
  60. tahun ni target wa nak makan sebanyak mungkin time raya, duit wa tak kisah sgt..=)

    ReplyDelete
  61. novexx

    haha. jeles betul lu ni..awrr

    ReplyDelete
  62. betol2.. org yg blom kije mmg ptt dpt duet rye.. hehe

    btw , selamat hari rye :)

    ReplyDelete
  63. selamat hari raya aidilfitri shawn..maaf zahir dan batin..ahakssss

    selagi tak kerja, boleh dpt duit raya yahuuuu

    ReplyDelete
  64. shawn,

    bising je.. meh sini meh nak bagi duet raya,, nah rm500. cukup? haha. okey tak lawak..

    terberak tuh kira normal laa kan? ada yg buasir diam je.. haha

    ReplyDelete
  65. abg nak dwet raya saya tak keja lagi hihihi

    ReplyDelete
  66. sutera

    selamat hari raya jua.. mcm lmbt lagi je..awwr

    ReplyDelete
  67. miss a

    normal2. err 500 je ke..awrr

    ReplyDelete
  68. diyan

    zzz. saya pun tak keja lagi akak..awrr

    ReplyDelete
  69. dah berbulu lebat pun nak duit raye lagi ? Hahahaha !!

    ReplyDelete
  70. hahah... aku yg baby face ni pun dh lama xdpt duit raya...

    ReplyDelete
  71. tahun ni, rezeki aku lebih sikit kot, sebab ramai makcik pakcik bank in duit raya tahun ni, maybe sebab berkat tiga tahun tak balik raya.



    nampak gayanya macam tahun depan pon nak raya sini lagi la, baru lagi up!


    pakcik shawn kachak, duit raya pliss :P


    hoho.

    ReplyDelete
  72. inbox aku alamat rumah kau pakcikk hensengg nak gi raya rumah lah ni .

    ReplyDelete
  73. haha ko dah ta layak dapat duit raya..hikhik

    kalo ko mcm bebifes ala-ala JB pun munkin ko akan dpt. xP

    ReplyDelete
  74. pacik shawwwwwn...nk det aye..*mmbuat mata besar muka comel..

    ReplyDelete
  75. eka

    ala, gua baru baca komen lu ni..hehe

    ReplyDelete
  76. scahze

    tak cukup bieber ke gua ni.haha

    ReplyDelete
  77. hahaha,, adesss,, yang cek penah dengaq.. orang beranak sampai terberak,, sobsss.. takut weh,,,

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g