Wednesday, 27 July 2011

Tiba2 entry ni jadi Wordless Wednesday ha ha ha

Assalammualaikum
yes3, gua pun rindu dekat lu orang.


ha ha ha. Utk mengatasi rasa rindu lu, gua upload gambar sebelum merapu. 
*perasan dirindu disitu

Ok, Alhamdulillah, gua selamat sampai. Tak tahu nak sembang apa sebenarnya, gambar nak tunjuk pun belum ada. Tiba2 nak jadikan entry ni wordless wednesday. kah3. Dasar pemalas.

Nantilah, dah ada gambar baru gua buat entry.

Shawn Razaleigh

30 comments:

  1. rehat buat assigmnt n komen sini jap...

    -alhamdulillah selamat kau nak...
    -5 hari dapat 5 awek, kalau 5 bulan dapat bape??? jennuh nk mengire...

    ok smbung buat assigment blk... :)

    ReplyDelete
  2. selamat pulang.. harap2 takde konek yg tertinggal.. kah3

    ReplyDelete
  3. selamat kembali..hehe.
    have a good day ;)

    ReplyDelete
  4. hah lu! lama betul gua tunggu lu update!

    ReplyDelete
  5. asip

    sengaja ditinggalkan. buat kenang2an orang pulau

    ReplyDelete
  6. amalina

    haha, nanti gua update yg proper sikit okayy?

    ReplyDelete
  7. ceceh. copek sikit buat entry panjang lebarnya with cartoon.

    ReplyDelete
  8. mmg ptut la krgn pendek sbb wordless...heeee

    ReplyDelete
  9. hoii,nmenye wordless apesal kau pergi membebel jgk? silent please..T__T

    ReplyDelete
  10. ptt la rindu :P heee , lama tak update upanya :P

    ReplyDelete
  11. wah,jejaka2 kacak..:D
    cepatan dong update..

    ReplyDelete
  12. shraizah

    sorang je kacak. jgn tanya siapa. hahah

    ReplyDelete
  13. mana satu eh ko..... kekekeke! selamat sampai ye,ole-ole!haha

    ReplyDelete
  14. meaw

    cari je yg paling kacak. tu kompem gua, kah3

    ReplyDelete
  15. As salam..lu yg mana satu nie...wa tengok semua emsem-emsem jek..miahaha

    *bergurau*

    Lu welkambek..alhamdlillah semua selamat kembali.

    ReplyDelete
  16. yang baju purple tu..err. keh3

    ReplyDelete
  17. sepet kuku

    antara yg hensem mesti ada yg lagi hensem. tu lah gua.hahha

    ReplyDelete
  18. woi bangang aku rase ni bukan gambar yang diambil tetapi gambar yang ditampal di mana mana papan iklan nokia di tepi jalan kan ? ngaku je lahhh jangan nak borokk

    ReplyDelete
  19. maksud kau terlampau gaya model sgt ke ktorg ni? kah3

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g