Friday, 8 July 2011

Berdua2an di dalam lif. Apa hukumnya?


Kalau menebang
Kalau menebang si pohon jati
Papan di Jawa, aduhai sayang
Papan di Jawa dibelah-belah
Kalaulah hidup
Kalaulah hidup tidak berbudi
Umpama pokok, aduhai sayang
Umpama pokok tidak berbuah.

Assalammualaikum,
Ya, memang sengaja gua mulakan dengan lagu pantun budi supaya blog ni nampak mcm ada unsur2 budi dan kemelayuan. hak hak hak. Sebab entry ini agak tidak berbudi bahasa.
---------------------------------------
Baiklah.
Lokasi: lif cyberia, cyberjaya
Babak: berdua-duan dalam lift. 

Remaja contoh Malaysia, S, nak terkentut. Tidak dapat dibendung lagi. Langkah biasa digunapakai, mengangkatkan sedikit kaki kanan. Dan ahhhh. Lega riak muka beliau. Mungkin lebih enak dari seks. Akan tetapi, beliau terlepas jenis kentut sopan, halus bunyinya. Malu2 kucing. Mungkin wangi bagi S. Natijahnya:

rakaman CCTV

Awek: kentut ke?
S : tak!

......

S: Kita berdua je, kalau bukan saya, mesti awak. Hish!
Awek: Gile!
------------------------------
 
yeh mari sambung.

Bunga selasih
Bunga selasih si bunga padi
Buat hiasan, aduhai sayang
Buat hiasan di dalam taman
Pertama kasih
Pertama kasih kedua budi
Yang mana satu, aduhai sayang
Yang mana satu nak diturutkan
*tapayah nak nyanyi sekali lah!

p/s: gua marah ni, biasa lah kentut bukan berak pun
p/s 2: jangan pandai2 nak teka S tu gua. 

shawn
mari berbudi

76 comments:

  1. hahahahahah... gelak je yang gua mampu...

    nice :))

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHHAHAHAHAHA! kentut tu utk melepaskan keserabutan otak ya

    ReplyDelete
  3. lyn,

    cara mengekpresikan diri anda

    ReplyDelete
  4. hahahaa..
    baru nak teka s stand for shawn..

    ReplyDelete
  5. jue

    jangan pandai2. s tu mungkin salmah, saleha atau syukor?

    ReplyDelete
  6. kenap hang yang berangin.? haha

    ReplyDelete
  7. alar ada sambungan tak cerita nie..

    hehe.akhirnya mereka bercinta

    kerana si pompuan suka kan bau kentod laki tersebut..

    hahahaha

    ReplyDelete
  8. huehueh..ye ke bukan kamu???? ;p

    ReplyDelete
  9. yien

    hah terima kasih sambungkan

    ReplyDelete
  10. tgk cara cerita tu macam ade pengalaman je.. ngee... :PPP

    ReplyDelete
  11. haishhh kau ni , dpn awek jugak ko nk melepas . tahan la sikit kalau ye pon .

    ReplyDelete
  12. fathiah

    sebab kentut je pun bukan kencing

    ReplyDelete
  13. kentut kat tempat yang ramai orang baru best XD

    ReplyDelete
  14. hahaha . xsnonoh tau . geli jekk . shawnn niiiiii

    ReplyDelete
  15. tembam

    haha. senonoh je. remaja contoh

    ReplyDelete
  16. sungguh ada unsur kemelayuan blog ni..

    gua tertarik. haha!

    ReplyDelete
  17. umie nadhirah


    yesss! akhirnya lu dapat maksud tersirat. muahahaha

    ReplyDelete
  18. Lu yang kentut. Buat2 tak mengaku. Gua lempang gak kang. HAHA

    ReplyDelete
  19. amalina


    tuduhan melulu jenis apa ni.hahahaha

    ReplyDelete
  20. mesti penah buat keje senonoh macam ni kan..huhuhu

    ReplyDelete
  21. s itu shawn *muka yakin :D

    ReplyDelete
  22. hahah..gila. sama je mcm ujang9897..suka sangat bab2 kentut ni. hahah

    ReplyDelete
  23. yess..tektik kentut lu tu tuk pikat pompuan mmg teerrrrbbaaeeekkk!!!
    eh??eh??

    ReplyDelete
  24. ah mmg lu yg kentut kalo x xkn lu leh citer detail sal kejadian ni ;D

    ReplyDelete
  25. pengalaman ke? S bukan nama sebenar la ni ea? ;p

    ReplyDelete
  26. hahah kalo gua ade dlm tu gua jentik2 lu. haha

    ReplyDelete
  27. kalau kentut dalam lift (hanya 2 org) cakap kuat2, ish.. sapa kentut nih? hahahaha

    ReplyDelete
  28. kau nak tahu hari tu dak aku masuk lif lepas tu aku terlanggar abang kat dalam lif tu . pastu kan aku cakap ahh sorry pastuh dia cakap takpe . awwwwwwwwwwww comelenya nak ngorat nak ngorat .

    adakah hari ni aku memang bongok ? cuba teka .

    ReplyDelete
  29. cube lu kentut dlm lift berdua2 an dgn awek rambut panjang baek punyerrrr (zifi)time kul 3 pg... ada rasa kecuakkan x kat situ? hahaha

    ReplyDelete
  30. cehh..lu nk cover baek punyer kn..
    HAHA...xyah nk kencing...
    S dalam sitkom d'atas ni lu kn...
    s for shawn...hahhaa...

    dh nk dkt bolan pose ni..lu jgn amalkan budaye kentut 2...
    xpasal2 org yg xtahan bau kentut lu tu g btalkn pose beliau..HAHA

    ReplyDelete
  31. siapa yg tanya tu, dialah yg kentut hihihi

    ReplyDelete
  32. aku skang kan. asal nak kentut mesti aku igt ko nye name blog rasukan kentut . arhhhhhhhhh ko ni shawn! HAHAHAHA ;)

    ReplyDelete
  33. hahahaaa! saya percaya S tu kamu :p

    ReplyDelete
  34. xpe2, ak boleh simpan rhsia psl ko kntut dlm lif tu. hahahaha~

    ReplyDelete
  35. asiah

    mulut manis, kentut wangi. perfect

    ReplyDelete
  36. AQ

    gua teka je, lagi pun ada cctv

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  38. siti mashitah

    agak tinggi kemahiran lu.hha

    ReplyDelete
  39. eka

    mmg sah lu nak kawen sikit lg

    ReplyDelete
  40. zhaf

    gua bukan penakut.hahah. poyo gila

    ReplyDelete
  41. asrafovic

    selagi tak kentut dalam air tak batal puasa

    ReplyDelete
  42. sutera

    2 skil lama, dah takboleh pakai

    ReplyDelete
  43. bena,

    yeke? menjadi jugak blog gua ni, mcm cite kl gangster

    ReplyDelete
  44. shawn comell...

    nya header tu.

    amek kat situ jelah kot ye..

    makasihhh..ehe

    ReplyDelete
  45. kentut sambil sendawa serentak! errkkprooott~~hahahahaha

    ReplyDelete
  46. wawa

    hahah. bakat apa yg kau simpan ni?

    ReplyDelete
  47. hhahahaa... s, lu memang best bro!! eh, eh, betul kan? hahahaaha... salute ah pantun dulukala kau. den pun tak mampu pantun. takat pantun kucar kacir pandai la..

    ReplyDelete
  48. saya afi

    awek tu mcm tak pernah kentut je kann?

    ReplyDelete
  49. piah
    hahaha. sedih pak samad tgk pantun gua nanti

    ReplyDelete
  50. ceittttttt! S=Shawn ..dasar suka kentut merata...tapi kalau tak dilepaskan tersiksa jiwa dan raga,kahkahkah!

    ReplyDelete
  51. ngaku jer lah kau yg kentut shawn..hakhak..

    ReplyDelete
  52. S itu Shawn

    haha.

    giler pengotor..hahahawekkk xP

    ReplyDelete
  53. adoi comel sangat entri ni dengan pantun tu..hehe :)

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g