Wednesday, 22 June 2011

iklan lucah bakal kembali di kaca Tv

assalammualaikum


hamagad, cerita panas gua ada ni.
lu bacalah paper hari ini. dah masuk paper.
gua yakin tak lama lagi masuk tv.

dengan suara perempuan mendesah 18sx,
lelaki mana yang tak tergoda.
apa dia?
semestinya Kurma Yusuff Tayoob. hak hak hak


yusuffff taiyooob~

nasib baik nama gua bukan yusuf,
kalau tak tiap kali perempuan tu memanggil "yusufffff~"
gua akan cakap, "ye, yayangg nak skill apa hari ni. hak hak hak
skill banana kick, asam boi, pena terbang, atau lipatan kenangan?"

ok2. fokus. kalau keluarnya iklan YuTa ni,
maksudnya apa? dah nak puasa. yeah, pandai.
rasa macam baru je lagi ponteng
puasa tahun lepas kan. *jangan percaya
alih2 dah masuk puasa lagi.

kalau dah nak puasa, lu tahu kan maksudnya?
dah nak raya. haram, pandai betul.
kalau dah nak raya?
maksudnya banyak duit raya. *percaya diri masih belum baligh

dan, dan, dan ni apa hal blog gua cerita fasal raya?
puasa pun tak habis ganti. caittt. potong betul.


chow,
shawn razaleigh

44 comments:

  1. haha... kelakar tahap MASTER! gelak guling2~~

    ReplyDelete
  2. hahaha cambodoh, suara iklan pun nak tergoda susah lah brader

    ReplyDelete
  3. pyka


    lu jadi lelaki dulu tengok. haha

    ReplyDelete
  4. hahah tapi aku sukur aku gadis, aku taknak terima dugaan mcm lu lu semua orang lelaki

    ReplyDelete
  5. erm,menggoda ke suara iklan tu??takpelah,nanti keluarkan produk kurma sendiri.so bila gadis iklan tu sebut "shawn",boleh la menyahut..

    cepat ganti pose yang lompong tu..hehehe..

    klaka la entri ni..

    ReplyDelete
  6. pyka


    hahaha. bagus2. dugaan ni susah nak tepis pyka

    ReplyDelete
  7. marcella


    lu mmg sapotif. betul jugak. idea paling bernas abad ini. shawnnnn~

    ReplyDelete
  8. igt ade shre ngn yusuf taiyoob pasaii dok promote. hikk

    OK slmat hri raya

    *tetiba

    "-.-

    ReplyDelete
  9. fyqa


    hahaha. lu nampak permainan gua disitu..


    selamat hari raya juga. *sekadar menyapot



    hahahha

    ReplyDelete
  10. sepet kuku

    sedap. selamat berpuasa sepet kuku

    ReplyDelete
  11. gelak..xperlu kata apa2..
    haha....1 person LIKE ur entry..huhu

    ReplyDelete
  12. mrs asrafovic

    haha. tq. apa fasal nama lu style sangat?

    ReplyDelete
  13. kurma sangat berguna untuk tenaga lelaki...keh3

    ReplyDelete
  14. republic aku

    hahaha. lain macam lu punya perkiraan ni.heheeh

    ReplyDelete
  15. eh gua pandai wt sore cmtu. ari 2 pn ade org tnye sore iklan 2 sore gua ke? tp syg gua tipu sbnarnya keh3 ;D

    ReplyDelete
  16. tajuk entry gila suspen
    HAHA

    ReplyDelete
  17. amna


    haha. ni taktik nak menggoda lelaki ke hape? hehe

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. wa xsuke iklan tu..taip kali kuar iklan tu, wa handing ke dinding tv tu T_T..tp mse puase mmg beli kurma YuTa ni..eh?





    npk tak?bertapa tak sebagainye comment wa kat cni..

    ReplyDelete
  20. ehh , aku x paham , suara pompuan tu pon dikira lucah ke ? =="

    ReplyDelete
  21. haha yusoooff tayoobb~~terbaik dri laddang haha

    ReplyDelete
  22. asiah

    haha
    tiap kali iklan ni biasanya gua campak tv gua.hahah

    ReplyDelete
  23. bibi bibo

    takde lucahnya pun.hehe

    ReplyDelete
  24. kantoi tk puasa penuh eh. huhu
    tak puasa tk boleh raya. hehe

    ReplyDelete
  25. hahah

    tenang2. tak raya tak boleh puasalah.erkk

    ReplyDelete
  26. woiii sedap woooo yuta ni nye kurma. jgn kutuk aaaaaaaa...repot kat pkcik usop..kahkahakah..


    halamak,baju raya x beli lagi neh...

    ReplyDelete
  27. eleh konfem ponteng puasa tahun lepas nih..hak3









    *ramadhan dah dekat :)

    ReplyDelete
  28. vampire lovex



    haha mana ada kutuk. ni sebahagian dari promotion kot. hik hik hik

    ReplyDelete
  29. anamizu..


    haha. tak2 tahun lepas siap puasa extra.haha

    ReplyDelete
  30. terima kasih..
    bijak-bijak telahan yg tepat..mesti minum dumex..hehe

    ReplyDelete
  31. hahah iklan ni mmg lembut sorenye

    ReplyDelete
  32. tergoda kah korang?
    huh!!annooooyingggg sangat tau tak iklan nih!!!
    rasa macam nak buat page bantahan iklan YuTa ni kat FB..hu3

    ReplyDelete
  33. shawn taiyoob. haha boleh² je tak ganti pose. uzur ke punnn?

    ReplyDelete
  34. Bro nie buat citer xde lagi lucah ke? hahahaa

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g