Monday, 27 June 2011

Hanya si kacak mampu lakukan

assalammualaikum

mencarut. mencarut. mencarut.
ahh sial. Gua mencarut paling banyak semalam sepanjang hidup gua.

Gua pergi Port Dickson semalam. Saja lepak2 dgn gang2 lama. dalam ramai2 tu, gua sorang je yang belum baligh. Umur baru 14 lah katakan. Tapi tu bukan punca gua mencarut pun. keh keh keh

Dah lepak tepi pantai mesti lah nak buat unggun api. baru macam movie mat salleh sikit ye idak. 
So, gua pun pergi cari kayu api dengan member gua...

habis yusserghy dah ni
tiba-tiba..

gua buat magic. gua hilang

ah sial. gua jatuh longkang. barbie barbie barbie. sumpah barbie.
Gua mencarut empat kali. kemudian gua berzikir. Dalam hati, tak apa lah, sekali sekala jatuh, baru jantan.
Gua cuci kaki gua kat pantai.

balik dari pantai lalala~

Dan gua pun pergi balik kat member gua tadi. tiba-tiba lagi,

gua buat magic lagi

ahh. ni sumpah celaka. barbie. barbie barbie, barbie. Kali ini gua mencarut tanpa henti. 
barbie, Si kacak mana yang mampu jatuh longkang dua kali satu malam dan dalam masa 3 minit 20 saat. ahh. sial.



p/s: gua syak memang ramai jatuh kat situ, sebab golap golito.


shawn razaleigh
kaki seliuh. demit.

70 comments:

  1. heheee.. tk perlu kot carut hanya sebab itu :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. alololol, ciannye . hahha .

    sopannye ko mncarut "barbie"

    ReplyDelete
  4. bibi bibo

    gua memang lahir2 dah sopan mcm ni.hehe

    ReplyDelete
  5. akibat suka ckap barbie :P HAHA

    ReplyDelete
  6. takpe.
    baru handsome jatuh longkang
    HAHAHAHA
    :P

    ReplyDelete
  7. chemay

    hansem gila gua rasa..hahhh

    ReplyDelete
  8. hahahahahahahaha!!!
    adoilaaa...agknye mmg da ade jodoh ngan longkang kot..hohohoho

    ReplyDelete
  9. haha..lawak kot.berangan,tu yg jatuh..hehehehee

    ReplyDelete
  10. wawa

    jodoh gua dgn lisa surihani lah hehe

    ReplyDelete
  11. hahahaha... oke la tuh... aku pernah kaki tersangkut dlm longkang.. pastuh tak boleh keluarkan... member aku part tuh la buat tak dengar.... hahahaha~

    ReplyDelete
  12. mashitah


    hahaha. kuaja nye member,hehe

    ReplyDelete
  13. kata kacak,jatuh longkang tuh normal kot.

    xperlula mencarut nt ilang kekacakan lu. *err,mcm xkena je ayt gua. demmit!*

    ReplyDelete
  14. jatuh dengan penuh bergaya....
    barbie barbie barbie...haha

    ReplyDelete
  15. comel gile ckp barbie. hahah ala lu ttp hensem biapon jatoh. wakaka

    ReplyDelete
  16. wahhh... baju ngn seluar colur kuning.. i like :) fuyohhhh~~ best tak jatuh longkang??

    ReplyDelete
  17. gila cool jtuh longkang !
    kahkahkah

    ReplyDelete
  18. AQ


    haha. gua pun dah keliru dgn ayat lu.

    tapi tang kacak tu kompem betul

    ReplyDelete
  19. aisyah aina


    gaya tu yg aku utamakan

    ReplyDelete
  20. kjharun


    best gila, mcm naik roller coaster

    ReplyDelete
  21. itu balasan Tuhan, tahu ?

    kalau lu lepas jatuh mula2, terus lu berzikir dan sujud syukur kerana tidak mati, mungkin kemudian nya lu akan jatuh dalam lombong emas.


    *kecewa*

    ReplyDelete
  22. heroic


    ah gua kesal,gua kesal arhhhh.hehe

    ReplyDelete
  23. ye..kamu memang kacak sebab jatuh 2 kali..orang selalu kata "tempat yang terjatuh selalu dikenang..."

    ni apa cerita sampai 2 kali??hahaha

    takpe..kenangan juga akhirnya =)

    ReplyDelete
  24. HEHEHE~~
    barbie???barbie???barbie?
    wahh~~ rse sweet plak sebot BARBIE!!...HAHA

    p/s: len kli jln smbil bwk pelita~~
    lg bgaye bro..he3~~
    mood:simpati..:D

    ReplyDelete
  25. haha..shawn dengan longkang memang ditakdirkan bersama :P

    ReplyDelete
  26. marcella

    kenagan yg sumpah tak kelakar.

    ReplyDelete
  27. asrafovic


    terima kasih kerana simpati. sakit dol

    ReplyDelete
  28. fina fento

    sehati sejiwa ke hapa?

    ReplyDelete
  29. tahniah sbb dah jadi lelaki :))

    ReplyDelete
  30. lah kau jantan ? aku ingatkan betina baru nak ajak jadi lesbian daohhhh . terpakse ahh aku amek lindsay lohan jd lesbian aku . bangang ahh kau ni

    ReplyDelete
  31. eka

    omangai. kemain hensem lagi nama gua shawn. lu teka gua betina? kah3

    ReplyDelete
  32. Satu je nak cakap,

    PADAN MUKA.



    Jangan nak barbie sangat la. Haha!

    ReplyDelete
  33. nur amalina

    sampai hati dikau.hehe

    ReplyDelete
  34. kah kah kah !!!

    memang barbie sungguh

    ReplyDelete
  35. akak ketawa sampai putus urat kentut baca entry ko neh...kahkahkah...

    ReplyDelete
  36. lu g search kat mr.google ade 1blog hapdet psl rasaksa..tajuk blog die 'Rasukan Longkang Gua' wa se..longkang tu hapdet psl lu..bab die taip gini..'silangkak..org tgh tdo kat umah ade rasaksa pijak umah gua 2x, dlm msa selang 3 minit 20 saat'..kikiki

    ReplyDelete
  37. hehehe... blh jtuh longkang 2kali..adoiyai... tutp muka tak lepas dah jtuh tu.? maluu

    ReplyDelete
  38. hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
    i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

    ReplyDelete
  39. comel gler kamu mencarottt

    http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/06/perbezaan-antara-batuk-dan-batok.html

    ReplyDelete
  40. kak sal

    hehe. kentut memang digalakkan kat blog ni.sila2 lah

    ReplyDelete
  41. m fizan

    orang kacak mmg selalu diduga

    ReplyDelete
  42. asiah


    ahahah. kemain galak lu perli gua ha?? cucuk idung sat g.

    ReplyDelete
  43. kotak bulat

    gua terus berlalu dengan muka serius

    ReplyDelete
  44. lekat lekit


    haha. terima kasih :D

    ReplyDelete
  45. ezza haniza

    haha. biasa2 aja. blush2

    ReplyDelete
  46. hehehe.. permainan pepsi cola adalah permainan yg agak seram bagi fa satu ketika dulu.. sbb? err.. sakit oOo kalau kena pijak kaki~ hee ;D

    ReplyDelete
  47. fa, hehe. tapi salah entry ni komen.hee

    ReplyDelete
  48. hehehe kesian2..malang sungguh :P

    ReplyDelete
  49. tak yusseghry langsung.... (betul ke aku eja??)
    hahaha

    ReplyDelete
  50. LOL..gelak guling2 aku bace entry kau nie..hadoi..
    barbie barbie barbie barbie! wakakkaa.

    ReplyDelete
  51. didi


    ala di, ta sapotip langsung.hehe

    ReplyDelete
  52. cleopatra

    haha. sabo2. jgn carut2

    ReplyDelete
  53. hahaha
    seyes lawak...
    kecian..:P

    lol

    ReplyDelete
  54. XD hahahaha~tenoknya tenoknya..lau trnampak memang kesian tp nk gelak pon ada~bayangkan da rase macho brjalan gaya cara xingat, tetiba slipp oh..memang maki la kan @@ hahaaha..lawak gila

    ReplyDelete
  55. membaca seluruh blog, cukup bagus

    ReplyDelete
  56. abang chon! adik ija hanija rasa kan, abang chon punya spek mata tu dah boleh tambah power dah :P .hewhew

    ReplyDelete
  57. gua pun tak penah jtuh longkang lagi.


    kahkahkah !

    ReplyDelete
  58. satu ja mampu aku kata..tahniah!

    ReplyDelete

r k g fb like

r k g